مایکروسافت Edge یافت می شود به وارد کردن داده ها قبل از کاربران به آن اجازه

جدید مایکروسافت کروم مبتنی بر لبه مرورگر شروع به رول کردن به کاربران و ما تصور کنید که چه مقدار از حافظه hog G

توسط POSHTIBANNEWS در 11 تیر 1399

جدید مایکروسافت کروم مبتنی بر لبه مرورگر شروع به رول کردن به کاربران و ما تصور کنید که چه مقدار از حافظه hog Google Chrome مرورگر است که برخی از کاربران ممکن است به دنبال ایجاد تغییر دهید. همه چیز را آسان تر برای کاربران, مایکروسافت توجه کاربران گزینه ای برای وارد کردن داده های مرورگر از مرورگرهای دیگر به لبه.

تبلیغات

این می آید در قالب یک موقع است که می پرسد کاربران اگر آنها می خواهند به انجام این کار, اما آن را به عنوان معلوم لبه در حال حاضر وارداتی گفت: بدون اطلاعات کاربر در واقع به آن اجازه. این کشف توسط یک کاربر در ق (ارسال شده و حذف شده) و دیگر کاربران نیز گزارش همان چیزی که.

با این حال باید توجه داشت که باید یک کاربر نمی دهد لبه اجازه واردات داده های خود را داده خواهد شد و سپس حذف می شود اما مسئله این است که چرا مایکروسافت وارد کردن آن در وهله اول قبل از کاربر می دهد رضایت خود را?

در بیانیه ای ساخته شده توسط مایکروسافت این شرکت می گوید: "اعتقاد ما بر این مرورگر داده ها متعلق به مشتری است و آنها حق دارند به تصمیم گیری آنچه که آنها باید با آن انجام دهد. مانند دیگر مرورگرهای Microsoft Edge ارائه می دهد مردم این فرصت را برای وارد کردن داده ها در طول راه اندازی." آن را صدا نمی مانند این است که یک ویژگی است که حذف خواهد شد بنابراین اگر شما واقعا می خواهید یک شروع تازه با لبه شما نیاز به صراحت این اجازه را انکار درخواست و تکمیل و راه اندازی به درستی.

دلیل این است که به نظر می رسد که باید کاربر توقف فرآیند راه اندازی اولیه این احتمال وجود دارد که هر "باقی مانده داده ها ممکن است به طور کامل حذف شده".

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره Edge, مایکروسافت, و حفظ حریم خصوصی. منبع: 9to5google



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن