اپل دیده بان سری 6 را از ویژگی های اکسیژن خون نظارت

اپل دیده بان در حال حاضر همراه با چندین نظارت بر سلامت ویژگی های مانند ضربان قلب ردیاب و یک مانیتور ECG. اگر گ

توسط POSHTIBANNEWS در 10 مرداد 1399

اپل دیده بان در حال حاضر همراه با چندین نظارت بر سلامت ویژگی های مانند ضربان قلب ردیاب و یک مانیتور ECG. اگر گزارش های اخیر از DigiTimes به اعتقاد شود به نظر می رسد که اپل می تواند آماده شدن برای معرفی یک فیلم جدید با قابلیت نظارت بر سلامت سازمان دیده بان اپل سری 6.

تبلیغات

این گزارش ادعا می کند با سری 6 اپل می تواند با معرفی یک خون اکسیژن نظارت بر. اگر شما تعجب کنید که چرا این صداها آشنا به این دلیل است که در اوایل سال جاری گزارش شد که در iOS 14 کد شواهد وجود دارد که پیشنهاد می شود که اکسیژن خون نظارت می تواند آینده اپل دیده بان ویژگی های.

خون اکسیژن نظارت نیز دقیقا جدید وقتی که می آید به smartwatches به عنوان برخی از دیگر شرکت ها معرفی شده اند آن را به خود wearables در گذشته است. برای کسانی که بدانم چه اکسیژن خون نظارت می کند در واقع این مانیتور خود را و سطح اکسیژن خون که در آن اگر آن را با نرخهای کمتر از 80% آن می تواند نشانه ای از چیزی اشتباه است.

همچنین می تواند نشانه ای که می تواند شما را در معرض خطر سکته قلبی یا مغزی قابلیت. در حالی که آن را احتمالا باید استفاده نمی شود به عنوان یک ابزار تشخیصی امیدوارم این هشدار را حداقل به کاربران اجازه می دانید چیزی است که آنها ممکن است متوجه خود و به دنبال کمک های پزشکی است که می تواند کمک به صرفه جویی در زندگی خود.

در زمینه اپل >تبادل نظر >شایعات. جزئیات بیشتر در مورد سازمان دیده بان اپل, سلامت, ساعت هوشمند و تکنولوژی پوشیدنی. منبع: macrumors



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن