پاناسونیک HZ1000 vs Sony A8 OLED

پاناسونیک HZ1000 vs Sony A8 OLED: دو معروف ژاپنی مارک های پاناسونیک و سونی جدید نورتاب برای سال 2020, اما چگون

توسط POSHTIBANNEWS در 7 مرداد 1399

پاناسونیک HZ1000 vs Sony A8 OLED: دو معروف ژاپنی مارک های پاناسونیک و سونی جدید نورتاب برای سال 2020, اما چگونه تلویزیون خود را پشته تا در برابر هر یک از دیگر ؟

برای این کار در مقابل ما قصد داریم به مقایسه Panasonic گل سرسبد OLED در برابر سونی A8. با توجه به اینکه پاناسونیک چهار OLED تلاش در سال 2020 در مقایسه با سونی دو (یکی از آنها KD-48A9) به جای ما مقایسه A8 OLED به آن نزدیکترین رقیب از نظر قیمت که به ارمغان می آورد تا HZ1000.

در این مسابقه از پاناسونیک HZ1000 vs Sony A8 OLED خود را چه هستند آمار حیاتی?

مرتبط: بهترین تلویزیون OLED

پاناسونیک HZ1000 vs Sony A8 OLED — قیمت

سونی A8 هزینه £1799 برای 55 اینچ و پوند 2799 برای 65 اینچ مدل. پاناسونیک HZ1000 بازدید بسیار مشابه قیمت: £1999 برای 55 اینچ مدل و £2899 برای 65-inch نسخه.

که باعث می شود آنها را حتی از نظر قیمت با سونی کمی ارزان تر است. نگاه آنلاین و تخفیف برای Panasonic کمک به آن را در خط با سونی و در برخی از موارد ارزان تر است.

مرتبط با: تلویزیون پاناسونیک – هر 4K, HDR, OLED و تلویزیون های ال سی دی توضیح داده شده

پاناسونیک HZ1000 vs Sony A8 OLED — طراحی

سونی یک تخته سنگ طراحی دو برابر شده پایین در مینیمالیسم در مقایسه با دیگر نورتاب. ایده این است که گودی اشغال نمی بر روی صفحه نمایش و این که ایستاده است به سختی قابل توجه – و آن را نشان می دهد.

با این حال دو طرفه تیغه فلزی ایستاده – که قابل تنظیم تا ارتفاع تلویزیون می تواند مطرح شود به جا soundbar زیر می تواند یک موضوع برای کوچکتر AV قفسه. به طور خاص یک منطقه که حدود 110/115cm گسترده ای مورد نیاز است به گیاه تلویزیون بر روی هر مبلمان شما انتخاب کرده اید. تیغه پا نیز عمل به عنوان کابل دارندگان به حداقل رساندن درهم و برهمی. با پا و بدون آن 55 اینچ سونی Sony وزن 16.8/18.6 کیلوگرم و 65 اینچ مدل 21.8/23.6 کیلوگرم است.

اتصالات شامل 4 x HDMI با یک eARC پورت. این A8 OLED برگ VRR و ALLM و پشتیبانی نمی کند 4K/120 که نسل بعدی کنسول های بازی ارائه می دهند. دیگر اتصالات شامل 3 x USB: digital audio out, هدفون, پخش, آنتن, کامپوزیت, Wi-Fi و بلوتوث 4.2.

این HZ000 می آید با یک مرکزی ایستاده است که می تواند swivelled برای جلوگیری از تابش خیره کننده روی صفحه نمایش. همچنین می توان به دیوار نصب شده از طریق یک شخص ثالث VESA دیوار کوه. آن را ندارد تا شلیک Atmos سخنرانان از HZ1500 یا HZ2000 نه نشانی از آن را به تکنیک تنظیم در جلو (front-شلیک بلندگو.

اتصالات HDMI شمارش در چهار: یکی در سمت و سه در پایین و HDMI 2 پشتیبانی از eARC. هیچ VRR برای synching صفحه نمایش با نرخ تجدید یک بازی است ALLM برای فورا تعویض به حالت بازی. ما باید برای اندازه گیری پاسخ هر یک به ببینید که چگونه به خوبی هر تلویزیون فارس در این بازی ریسک.

دیگر اتصالات شامل USB, Ethernet, یک اسلات CI دیجیتال اپتیکال ورودی و خروجی هدفون. این 55HZ1000 وزن کیلوگرم 21 بدون پایه و 26kg با; 65-اینچ است 27kg و 32 کیلوگرم بود.

این خیلی تنگ مسابقه اما گنجاندن یک پایه که قابلیت چرخش و بیشتر HDMI 2.1 امکانات فقط در مورد آن دست به پاناسونیک. از نظر جذابیت های سونی بسیار بیشتر قابل توجه است.

مرتبط با: HDMI چیست 2.1?

پاناسونیک HZ1000 vs Sony A8 OLED — رابط

سونی سرمایه گذاری در Android TV OS و Android 9 است که شاید جذاب ترین نسخه است. آندروید پشتیبانی از تعداد زیادی از برنامه های کاربردی (بیش از 5000) و اگر چه آن را پشتیبانی نمی کند UK catch-up TV برنامه های مانند BBC iPlayer YouView در دست با برنامه های مانند در حال حاضر تلویزیون ITV هاب 4 و CBS گرفتن کانال های انگلستان است. آندروید, است, سازمان یافته در ردیف با آیکون در سمت چپ و محتوای مناسب که باعث می شود آن را آسان به اندازه کافی برای حرکت.

گوگل دستیار ساخته شده است در به A8 OLED و همچنین Google صفحه اصلی سازگاری. الکسا نیاز به یک دستگاه خارجی برای کنترل.

پاناسونیک صفحه اصلی من است نسخه 5.0 و در ادامه آن نسبتا ساده رویکرد بصری. وجود دارد دسترسی به Freeview بازی است که به ارمغان می آورد در انگلستان بگیر تا برنامه های. اما چند ماه پس از مربوطه خود را راه اندازی پاناسونیک هنوز نشده پشتیبانی می کند یا دیزنی به همراه و یا تلویزیون اپل. صفحه اصلی من مردد برای بزرگ دایره ای از آیکون های با پرتاب در پایین است که به راحتی قابل تنظیم است. اگر شما بعد از آرشیو این HZ1000 نیست عامل در پشتیبانی از آن است.

این HZ2000 کار با گوگل دستیار و الکسا, اما درک ما این است که آنها در حال ساخته شده است و نیاز به یک دستگاه خارجی.

پاناسونیک HZ1000 vs Sony A8 OLED — امکانات

پاناسونیک زیاد نیست, در, هوشمند, متصل ویژگی های; با تمرکز بیشتر بر روی حالت که به افزایش بصری وفاداری. برای ریخته گری محتوای بینندگان خواهد شد نیاز به استفاده از یک برنامه مانند AirBeam (در iOS/Mac) اما HZ1000 پشتیبانی از DLNA برای پخش به دستگاه های NAS و مانند آن.

این A8 OLED در حال حاضر پشتیبانی از اپل تلویزیون از طریق پخش 2 اما یک به روز رسانی با توجه به این تابستان باید (در نهایت) را از برنامه های بومی پردازنده. و همچنین به عنوان فوق AirPlay 2 وجود دارد اپل HomeKit و Chromecast در جریان است.

پاناسونیک قرار داده و وزن خود را پشت فیلمساز حالت (فعال با یک دکمه بر روی کنترل از راه دور) Dolby Vision IQ و Netflix کالیبره حالت. آن هوشمند سنجش از تکنولوژی شبیه به Dolby Vision IQ در آن سازگار به روشن یا تیره شرایط نوری. زمانی که در رابطه با فیلمساز حالت آن را در دسترس در سراسر HDR10, HDR10+, HLG و SDR محتوا.

سونی تصمیم گرفته است به چشم پوشیدن فیلمساز حالت اما آن را نشانی از پشتیبانی از Netflix کالیبره حالت برای استودیو عکس با کیفیت برای محتوای خاص. سونی A8 OLED نیز در دیدار IMAX افزایش گواهینامه با کیفیت بالا و وضوح و صدا با پشتیبانی از کیت.

سونی با محیط بهینه سازی است که نسخه خود را از پاناسونیک, هوشمند, سنجش, اما می رود کمی بیشتر است. مانند هوشمند سنجش آن را قادر به suss کردن مقدار نور در یک اتاق و انطباق پنل روشنایی. آن را نیز می تواند تشخیص اشیاء در یک اتاق که مزاحم/جذب صدا و reconfigures عملکرد را جبران کند. سونی ادعا می کند خود را S-Force Front Surround عملا می تواند تکثیر یک سیستم بلندگوی جلو و عقب بلندگو.

سونی پشت Dolby Vision, HDR10 و HLG پخش در حالی که پاناسونیک HDR همه جانبه: Dolby Vision, HDR10, HDR10+, HLG و HLG عکس. هر دو تلویزیون را Dolby Atmos برای با کیفیت بالا تلویزیون صوتی.

تمام پاناسونیک نورتاب پشتیبانی CalMan PatternGen آزمون الگوها و کالیبراسیون Dolby Vision محتوا نیز می تواند انجام شود. سونی است CalMan آماده با خودکار-کالیبراسیون از ویژگی های.

از سونی است که در همراهی با ویژگی های هوشمند, اما ما در حال رفتن به سمت پاناسونیک برای آن گسترده HDR پشتیبانی می کند.

مرتبط با: همه, سونی, 8K, 4K, OLED و تلویزیون براویا

پاناسونیک HZ1000 vs Sony A8 OLED — عملکرد

همان تراشه است که قدرت سونی تلویزیون های 8K درایوهای A8 OLED. Top-of-the-line X1 نهایی پردازنده شامل پیکسل کنتراست تقویت کننده برای افزایش رنگ و کنتراست برای واقعی تر تصویر. شی-بر اساس HDR remaster بررسی اشیاء منحصر به فرد بر روی صفحه نمایش و تنظیم کنتراست برای عمق بیشتر بافت و واقع گرایی.

ارتقاء به کار گرفته شده است توسط 4K X-Reality Pro است که می تواند به 2K و تصاویر HD به نزدیکی 4K با کیفیت. X-Motion Clarity حذف لرزش شدید و تاری برای واضح تر و روان تر تصاویر. سونی Triluminos تکنولوژی پهن طیف رنگ برای رنگ که نگاه طبیعی تر و دقیق است.

صوتی-سطح صدا A8 OLED روش برای تولید صدا. آن را با استفاده از محرک قرار داده شده در زیر صفحه نمایش است که ارتعاش پانل برای ایجاد صدا. موقعیت محرک نیز کمک می کند تا به دقت محل اثر بر روی صفحه نمایش. صدای زوم تقویت گفت و گو بدون تبدیل کردن حجم وجود دارد و یک ساب ووفر یکپارچه برای باس سنگین soundtracks. کلی خروجی از این سیستم 30W.

این HZ1000 است HCX نرم افزار هوشمند پردازنده که قدرت کارشناسی ارشد, HDR, OLED, اگر چه, این است که همان صفحه نمایش به عنوان دیده می شود در HZ2000 و در نتیجه نه به عنوان روشن با HDR محتوا. پاناسونیک ادعا می کند که بهبود قاب سیاه و سفید, فرو کردن (BFI) فن آوری ارائه می دهد کاهش می یابد مثل نور سوسو و حرکت نرم و صاف با سرعت در حال حرکت ورزشی.

صوتی نیز 30W بلندگو پیکربندی با دو پایین-شلیک بلندگو. اگر شما نیاز اضافی باس خارجی ساب ووفر متصل می توانید از طریق خروجی هدفون و سوکت.

پاناسونیک HZ1000 vs Sony A8 OLED — حکم اولیه

ما هنوز بررسی هر کدام از این تلویزیون اما ما به اندازه کافی اطلاعات به عنوان راهنمای به عنوان به آنچه که آنها قادر به. نه از این تلویزیون ها به ویژه برای علاقهمندان به بازی با وجود HZ1000 از جمله ALLM برای تعویض خودکار به حالت بازی.

سونی قطعا دقیق و برنامه های آن را پوشش می دهد طیف وسیع تری از جمله دیزنی به علاوه که هنوز M. I. A پاناسونیک. هر دو را بیشتر در خانه سینما نمایش, تاکید بر آنها می شود در مرکز هر خانه سینما تنظیم. در صورتی که از علاقه – و ما هنوز بررسی یا پاناسونیک می تواند لبه آن را با آن کامل HDR پشتیبانی می کند.

با آن که نزدیک به مساوی از نظر قیمت خواهیم بود علاقه مند به قرار دادن این تلویزیون از طریق paces خود هنگامی که ما دست ما بر آنها. با توجه به کیفیت دو مارک های ما به سختی می تواند صبر کنید.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب