گوگل متحد است یک نام تجاری جدید MOBA آینده به نینتندو سوئیچ و دستگاه های تلفن همراه

گوگل شرکت گوگل اعلام کرد متحد یک تلفن همراه جدید با عنوان طراحی و توسعه در همکاری با Tencent به بازی و به نظر

توسط POSHTIBANNEWS در 5 تیر 1399

گوگل شرکت گوگل اعلام کرد متحد یک تلفن همراه جدید با عنوان طراحی و توسعه در همکاری با Tencent به بازی و به نظر می رسد به یک MOBA ترکیبی از انواع.

آن را قطعا نبود این خبر بسیاری از ما انتظار داشتند که از امروز گوگل ارائه جریان است که دومین در نوع خود در یک هفته یا بیشتر برای اولین بار است که دیدم اطلاعیه جدید عکس ضربه محکم و ناگهانی.

گوگل متحد در آثار برای نینتندو سوئیچ و دستگاه های تلفن همراه و گودال دو تیم از پنج بازیکن در برابر یکدیگر به عنوان آنها به دنبال به دست آوردن تجربه کامل اهداف و جمع آوری امتیاز است که در نهایت آنها را منجر به پیروزی.

برخی از بازی موجودات مانند Admin, Bulbasaur و Squirtle خواهد شد در طول هر مسابقه دادن به شما دسترسی به مهارت های جدید و توانایی های بسیار سنتی مانند MOBA مثل DOTA 2 و یا لیگ از افسانه است. به جز آن قابل توجه کارآمد تر به احتمال زیاد پس از آن تجدید نظر به یک جوان و مخاطبان متنوع.

مرتبط: بهترین گزینه بازی ها, بازی نینتندو

امتیاز به دست آورده و با شکست دادن دشمنان و تراورس در سراسر نقشه که شامل محیط های مختلف با خود متمایز زمین و کیفیت. شما حتی پیدا کردن وحشی عکس رومینگ در اطراف که می تواند شکست در مقابل تجربه و اضافی علاقمندان است. با هر نوع شانس تجربه کامل خواهد شد از ویژگی های نقشه های متعدد است که با الهام از مناطق از سراسر گوگل نسل آن را قطعا خواهد بود یک راه مناسبی را برای طرفداران لطفا.

هنگامی که شما جمع آوری امتیاز به اندازه کافی شما باید سرمایه گذاری را به یکی از بسیاری از مناطق واقع در طرف دیگر از نقشه و پول نقد آنها را در هر چند شانس هستند این خواهد بود محافظت شده توسط دشمن. به منظور پیروز شما نیاز به کار در کنار دوستان و التماس کردن استراتژی های هوشمندانه و طرفین مانور.

گوگل متحد خواهد بود "رایگان برای شروع" و پشتیبانی خواهد کرد crossplay در سراسر نینتندو سوئیچ و دستگاه های تلفن همراه. اگر آن را طول می کشد با الهام از بازی های دیگر در این ژانر ما تصور عکس های جدید و آرایشی و بهداشتی و دیگر پاداش سرد خواهد شد به احتمال زیاد در دسترس خواهد بود برای خرید با دنیای واقعی ارز است. ما پیدا کردن اطلاعات بیشتر در ماه های آینده از شرکت گوگل است که هنوز به تایید می کنند که متحد خواهد شد زمین در کف دست ما.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن