برندگان & بازنده: HBO حداکثر طول می کشد آن را به Netflix بکشد در حالی که تهمت افسردگی در توییتر

آن شده است یک مایل از یک دقیقه در هفته در دنیای فناوری با همه چیز از مک بوک جدید-rivalling سامسونگ لپ تاپ به ت

توسط POSHTIBANNEWS در 11 خرداد 1399

آن شده است یک مایل از یک دقیقه در هفته در دنیای فناوری با همه چیز از مک بوک جدید-rivalling سامسونگ لپ تاپ به تازه rumblings خاصی کلاسیک ترسناک بقا بازی گرفتن یک PS5-طعم راه اندازی مجدد آمار سرفصل.

اما در دریا از اطلاعیه های صنعت و پیشرفت را برای ما در اینجا در مورد اعتماد برج وجود داشته است بسیار روشن برندگان و بازندگان دنیای تکنولوژی طی هفت روز است.

برنده: HBO حداکثر برای مصرف آن را به دیزنی پلاس و Netflix بکشد از یک روز

Netflix شده است داشتن یک زمان از آن به تازگی با دیزنی به علاوه ی در آن و بیشتر صنعت پیش بینی پیش بینی افت مشترکین یک بار این مستند به پایان می رسد.

اما این هفته آن را به حال یک مزاحم به خصوص در زمان و تشکر از راه اندازی HBO حداکثر. هر چند آن را تنها در دسترس در ایالات متحده در حال حاضر در جریان است به طور جدی موثر است مجموعه ای از جدید انحصاری و محتوای شما را پیدا خواهد کرد در رقابت خدمات.

این شامل همه چیز از جدید Looney Toons انیمیشن برای حفظ sprogs مبارک به ریگ شراب خواری-شایسته کلاسیک مانند Sopranos. چه تر است, این سرویس تنها هزینه $14.99 یک ماه است که نیمه رقابتی با معادل بسته در Netflix بکشد.

این ترکیب منجر به تحسین جهانی را در میان مشترکین و شدیدا پیش بینی های مثبت در میان تحلیلگران صنعت خدمات جدید درآمد HBO حداکثر یک محل به عنوان این هفته برنده است.

تنها این است که به لطف HBO جاری صدور مجوز مقابله با آسمان خدمات نیست برای راه اندازی در انگلستان در هر زمان به زودی.

مرتبط: آنچه در HBO حداکثر?

delete Twitter

بازنده: توییتر برای انجام درست

هیچ کس دوست دارد یک پسر قلدر به خصوص یکی که تراکم کسی برای انجام کار درست. به همین دلیل است که ما بسیار غمگین به گزارش توییتر به دست آورده است که این هفته بازنده برای انجام درست آن.

برای کسانی که آن را از دست رفته این هفته توییتر در زمان ایستادن ایجاد یک برچسب جدید به پرچم و مقابله با تهاجم توییتهایی از سیاستمداران و رهبران جهان. متخلف توییتهایی در حال حاضر پرچم به عنوان "سوء رفتار" و از نظر پنهان در حالی که توییتر سنج اینکه آیا یا نه آنها "منافع عمومی".

آن را نمیگیرد طولانی برای ما رئیس جمهور تهمت به انتشار کشت توییتهایی که قربانی جدید سیستم برچسب زدن. خشمگین از این هتک ابرو رئیس جمهور ایالات متحده است پس از ضربه به عقب تهدید تازه های اجرایی به منظور از بین بردن تعدادی از حمایتهای قانونی برای رسانه های اجتماعی شرکت ها.

این حرکت ظاهرا طراحی شده برای جلوگیری از انتشار اخبار جعلی و مضر محتوا – که از قضا دقیقا همان چیزی است توییتر در تلاش است تا با جدید برچسب ها – اما در واقعیت می تواند باز کردن توییتر و دیگر رسانه های اجتماعی و خدمات به یک موج از پرونده های حقوقی برای از بین بردن به طور بالقوه خطرناک محتوا.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب