tvOS 14: ویژگی های جدید در آینده به روز رسانی

اپل ارائه چند جزئیات در آخرین به روز رسانی خود را برای پلت فرم تلویزیون در tvOS 14 در WWDC اپل سرعت از طریق تع

توسط POSHTIBANNEWS در 3 تیر 1399

اپل ارائه چند جزئیات در آخرین به روز رسانی خود را برای پلت فرم تلویزیون در tvOS 14

در WWDC اپل سرعت از طریق تعدادی از اطلاعیه های مربوط به آن tvOS 14 پلت فرم. ما لیست تمام ویژگی های جدید و تلویزیون را نشان می دهد که شما باید آگاه باشند از. tvOS 14 است که انتظار می رود برای رسیدن به بعد در این سال با یک بتا در دسترس پیش از انتشار نهایی.

tvOS 14: ویژگی های جدید

مدل لباس لین مدیر برنامه مدیریت برای محصولات رسانه های مهندسی اشاره کرد که اپل تلویزیون "فراتر از فیلم" و به کاربران iOS یک سر را به پلت فرم.

فراگیر, تصویری, موزیک ویدئوها و اپل, بازی جدید برای tvOS است چند کاربر پشتیبانی برای تلویزیون را نشان می دهد و بازی بنابراین شما می توانید سوئیچ بین کاربران و رزومه بازی های خود را بلافاصله بر روی هر دستگاه شما در آن هستید. هر یک از مشخصات را دریافت خواهد کرد خود را دارد توصیه های بیش از حد.

tvOS در حال حاضر پشتیبانی از ایکس باکس کنترل در آوردن Xbox Elite 2 (که ارزان است, ممکن است ما اضافه کنید) و ایکس باکس تطبیقی, کنترل, که لمس خوب است.

تصویر در تصویر (PIP) در حال حاضر کار در سراسر تمامیت تلویزیون اپل سیستم. به عنوان مثال داده شده بود کسی که در حال تماشای یک تمرین تناسب اندام, اما همچنین قادر به در یک گزارش خبری در گوشه ای از صفحه نمایش. پیپ نیز پشتیبانی شده توسط AirPlay و آن را می توانید در جریان کامل چربی 4K.

اپل همچنین اعلام کرد که اپل TV Plus در دسترس است بر روی یک میلیارد دستگاه و تایید کرد که این برنامه خواهد شد در آینده به سونی و Vizio تلویزیون در تابستان (ما فرض انگلستان را فقط می توانید آن را بر روی تلویزیون های سونی).

چه چیز دیگری ؟ ما به یک درمان تریلر اپل اصلی با ایزاک آسیموف در بنیاد مجموعه ای برای ضربه زدن به جریان ویدئو پلت فرم در 2021. ایجاد شده توسط David Goyer, به نظر می رسد کاملا حماسی و ما انتظار آن را می شود در دسترس 4K HDR (Dolby Vision/Atmos) هنگامی که آن را راه اندازی.

مرتبط: جدید تلویزیون اپل (2020) – آنچه ما می دانیم درباره تلویزیون اپل 6

tvOS 14: آنچه که ما نمی کنید برای دیدن

ما انتظار tvOS 14 اعلام می شود در WWDC اما یکی از ویژگی های مطرح به اعلام شد Kids Mode. شاید اپل هنوز اعلام یک ویژگی که در آن صاحبان می توانید راه اندازی یک حساب کاربری برای خود بچه ها و کنترل دسترسی به برنامه های.

اما در چه سریع, ارائه, اپل نمی نشان می دهد این رود از ویژگی های. ما همچنین فرض کنیم که صفحه نمایش زمان – که محاسبه مقدار زمان صرف شده با استفاده از دستگاه – قابلیت در آینده tvOS به روز رسانی.

ما همچنین نمی توانید چشمان ما در اپل TV box که برخی از آنلاین prognosticators فکر کرده بود به نظر می رسد. اعتقاد بر این است که تلویزیون اپل 6 را یک A12X تراشه که تاکید این سخت افزار بازی جاه طلبی. وجود دارد گزارش می دهد که اپل TV box 2020 خواهد آمد در 64GB و 128GB تنظیمات. ما باید صبر کنید و ببینید اگر این جعبه های جدید کشتی در سال 2020 است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن