بیش از 2000 EasyJet مشتریان جزئیات کارت اعتباری در معرض شده است – در اینجا چه باید بکنید در حال حاضر

EasyJet گفته است که کاهش یافته است ناپاک "بسیار پیچیده" حمله که منجر به نه میلیون آدرس ایمیل در معرض بد بازیگر

توسط POSHTIBANNEWS در 31 اردیبهشت 1399

EasyJet گفته است که کاهش یافته است ناپاک "بسیار پیچیده" حمله که منجر به نه میلیون آدرس ایمیل در معرض بد بازیگران در اینترنت. بدتر هنوز, 2208 از آن دسته از مشتریان باید به حال جزئیات کارت اعتباری خود را در معرض به دلیل آسیب پذیری.

با توجه به EasyJet بیانیه همه مشتریان تحت تاثیر این حادثه تماس گرفته خواهد شد مه 26, اما هر کسی که اعتبار اطلاعات دزدیده شده است باید در حال حاضر شنیده ها از این شرکت است.

مرتبط: بهترین وی پی ان برای امنیت و حفظ حریم خصوصی

به غیر از این ذکر شده در بالا چند تیره بخت تنها اطلاعات که به بیرون درز شد جزئیات سفر و آدرس ایمیل. بنابراین بدون نیاز به بن پاسپورت و دریافت یک جدید فقط رتبهدهی نشده است.

به عنوان یک تعداد زیادی از آدرس های ایمیل شده است به بیرون درز, شانس خوب وجود دارد که برخی از حملات فیشینگ ممکن است دم در جایی در وحشی. EasyJet است بنابراین مشاوره همه از مشتریان خود را به هوشیار اضافی که بررسی دقیق از طریق صندوق خود را به خصوص با هر گونه مکاتبات که به نظر می رسد مانند آن را از شرکت هواپیمایی و می پرسد برای اطلاعات شخصی.

تلاش های فیشینگ را ضرب در طول شیوع Covid-19 همانطور که هکرها سعی کنید به استفاده از مردم را افزایش اضطراب در اطراف بیماری است. نورتون گزارش یک روند رو به افزایش در حملات فیشینگ با "جدید" اطلاعات در مورد ویروس و گوگل ادعا کرد که آن را مسدود کرده است 126 میلیون Covid-19 مربوط به کلاهبرداری است.

صحبت کردن با اعتماد بررسی در مورد فیشینگ روند Thycotic رئیس امنیت دانشمند یوسف کارسون گفت:

"ایمیل فیشینگ کلاهبرداری به دنبال معتبر تر به عنوان آنها همچنان به استفاده از اطلاعات شخصی جمع آوری شده از منابع عمومی بنابراین شما هرگز نباید فرض کنیم آن را بی خطر است به کلیک بر روی یک لینک حتی اگر ایمیل شامل اطلاعات شخصی مانند نام, آدرس خانه و یا عنوان شغل ،

"قبل از کلیک کردن خودتان بپرسید: 'بود این انتظار می رود ؟" و " آیا من می دانم کسی است که ارسال این؟'. در موارد بررسی در با فرد واقعی اگر آنها در واقع شما یک ایمیل ارسال قبل از شما aimlessly با کلیک بر روی چیزی است که در آن ممکن است نرم افزارهای مخرب ransomware یک دسترسی از راه دور ابزار و یا یک ویروس است که می تواند سرقت و یا دسترسی به داده های خود را"

با توجه به در جریان مسائل اطراف پرواز لغو شد, آن را آسان ببینید که چرا هکرها می خواهید برای گرفتن دست خود را بر روی جزئیات هواپیمایی مشتریان که به شدت درخواست بازپرداخت را انجام دهید.

مرتبط: بهترین رمز عبور مدیر 2020

به عنوان یک احتیاط آن است که ارزش به تغییر رمز عبور خود را و راه اندازی دو احراز هویت در ایمیل خود را به طوری که آن را سخت تر برای دسترسی به صندوق پستی خود را.

اما تهدید بزرگتر در اینجا امکان ایمیل های جعلی با لینک های مخرب و بنابراین نگه داشتن یک چشم را برای هر چیزی که مشکوک به نظر می رسد و همیشه به طور مستقیم به تصدیق سایت اگر یک شرکت به شما می پرسد برای عمل چیزی.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب