تماس با وظیفه: سیاه و سفید عملیات وب سایت تیزر جنگ سرد ظهور پیش از اجتناب ناپذیر آشکار

وب سایت جدید پیش از مدت ها انتظار آشکار از Call of Duty Black Ops: Cold Warظهور کرده است، که به بازیکنان چند ر

توسط POSHTIBANNEWS در 24 مرداد 1399

وب سایت جدید پیش از مدت ها انتظار آشکار از Call of Duty Black Ops: Cold Warظهور کرده است، که به بازیکنان چند راز اضافی برای حل کردن می دهد تا بالاخره پرده برداشتهشود.

معروف به Pawn طول می کشد Pawn, وب سایت برای اولین بار پاشیده تا آنلاین تعدادی از روز پیش پس از بازیکنان ساخته شده برخی از کشفیات مشابه در تماس با وظیفه: Warzone. اکنون، صفحه با جزئیات جدید کنجکاو به روز شده است.

تلویزیون مدرسه قدیمی برجسته در وب سایت شده است با صورتی پس از آن توجه داشته باشید که خوانده شده است "/ وب ژولیده" و شما همچنین متوجه پخش نوار کاست در سمت راست چشمک زدن با زمان 12:00، اگر چه هنوز مشخص نیست که کدام منطقه زمانی این می تواند اشاره شده است. در هر صورت، آشکار شدن کامل ممکن است امروز در آینده باشد.

مرتبط با: بهترین بازی FPS

طرفداران سری عملیات سیاه تریاک بلافاصله توسط طراحی وب سایت ، که دارای هاله ای از رمز و راز و و استیتیک است که تقریبا مترادف با کوارتت محبوب بازی ها می شود. Activision است تقریبا نگه وعده های اخیر آن را به پیاده سازی بازاریابی خود را برای ورودی های آینده به جهان Warzone ، انتخاب برای تعامل با طرفداران سلطنتی نبرد به طور مستقیم.

کمی در مورد Call of Duty Black Ops: جنگ سرد فراتر از تعداد انگشت شماری شایعات و نشت ها شناخته شده است. به نظر می رسد یک راه اندازی مجدد از سری، شامل تعدادی از شخصیت های آشنا و مکان، به جز آنها را از طریق یک لنز کاملا متفاوت به تصویر می کشد. با توجه به اینکه چگونه عملیات سیاه 4 از دیدگاه روایت کوسه را پرت کرد، این حرکت عاقلانه ای است.

در اینجا چیزی است که ما از سال گذشته تماس از وظیفه فکر: جنگ های مدرن در ما 4/5, که همچنان به تسلط بر جهان آنلاین با چند نفره آنلاین خود را و آزاد به بازی Warzone: "بی نهایت وارد راه اندازی مجدد کلاسیک یاد نمی پیشی می برد اصلی, اما کار فوق العاده ای از ترجمه فرمول خود را به عصر مدرن. * کمپین انفرادی هیجان انگیز در کنار انتخاب قوی از گزینه های چند نفره اطمینان حاصل شود که این بسته به خوبی ارزش یک بازدید است."

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن