گوگل در جریان سخت افزار با رادیکال رابط کاربری جدید می تواند در راه

فقط دیروز گزارش شد تلویزیون اندروید ممکن است rebranded به تلویزیون گوگل. یکی از دلایل و امکانات ما بر این باور

توسط POSHTIBANNEWS در 18 اردیبهشت 1399

فقط دیروز گزارش شد تلویزیون اندروید ممکن است rebranded به تلویزیون گوگل. یکی از دلایل و امکانات ما بر این باورند شد پتانسیل برای گوگل ساخته شده و سخت افزار در حال اجرا سیستم عامل.

کمتر از 24 ساعت بعد این نظریه در حال حاضر به نظر می رسد frontrunner. یک گزارش از پروتکل نشان می دهد یک نام تجاری جدید دانگل در راه با یک رابط با نام تجاری جدید است که با تمرکز بر محتوا و نه از برنامه های منحصر به فرد.

این منابع می گویند گوگل در تلاش است تا به رقابت با آمازون و Roku در جریان فضا با سخت افزار جدید است که به لحاظ فیزیکی شباهت به زمان Chromecast ارائه شده است. تفاوت در این است که بدون تلفن مورد نیاز خواهد بود برای راه اندازی محتوا. دستگاه را به عنوان یک media streamer در حق خود کامل با اختصاص گوگل دستیار فعال کنترل از راه دور. گوگل Stadia را به طور طبیعی, در هیئت مدیره, این گزارش می گوید.

مرتبط: بهترین گوشی سال 2020

آن را هنوز هم ممکن است به نصب اصلی برنامه های سرگرمی, اما گوگل به جای مطالب خود را در جلو و مرکز در بسیار به همان شیوه آمازون با آتش دستگاه های تلویزیون. این گزارش اشاره می کند که Netflix را دوست دارد به نگه داشتن محتوای آن قرار دارد در داخل خود برنامه به جای نشستن در کنار نشان می دهد که فرم های دیگر ارائه دهندگان در یک مرکزی و رابط. این منابع می گویند این روش می تواند باعث فشار بین گوگل و توسعه دهندگان این برنامه ها است.

این گزارش در خاتمه گفت:

گوگل در حال حاضر صحبت کردن به عمده خدمات جریان مورد حمایت از رابط های برنامه کاربردی برای نسخه آینده Android TV. پرداختن به نگرانی های خود را و در نهایت آنها را به حمایت از یک محتوای بیشتر متمرکز بر رابط می تواند کلید موفقیت جدید شرکت پخش آنلاين سخت افزار.

به عنوان نام آن را به خوبی به نظر می رسد گوگل نمی خواهد رفتن با تلویزیون اندروید. این گزارش می گوید آن را حتی ممکن است مارک تحت لانه هوشمند محدوده خانه – چتر که شامل شرکت های یادگیری ترموستات دوربین های امنیتی هوشمند بلندگو و صفحه نمایش. ایده پشت این نام تجاری متمایز است به اطمینان حاصل شود که دستگاه به تنهایی می ایستد از آرایه ای از اندیشه دستگاه های تلویزیون در حال حاضر وجود دارد خارج وجود دارد با توجه به گزارش.

هنگامی که گوگل قصد دارد برای راه اندازی این دستگاه باقی مانده است دیده می شود اما ممکن است شده اند خواست در حال حاضر لغو Google I/O توسعه دهنده رویداد بود که به جای برنامه ریزی شده در این ماه.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن