اپل ممکن است یک ایده در مورد چگونه به انقلابی لای شیار

این مک بر روی لپ تاپ ما نیست دقیقا که تغییر زیادی در طول سال. برای اکثر آنها هنوز هم انجام آنچه انجام می دهند

توسط POSHTIBANNEWS در 30 اردیبهشت 1399

این مک بر روی لپ تاپ ما نیست دقیقا که تغییر زیادی در طول سال. برای اکثر آنها هنوز هم انجام آنچه انجام می دهند اگر چه برخی از مدل های در حال حاضر پشتیبانی از حرکات اما در غیر این صورت, نحوه استفاده ما از آن است که هنوز بیشتر یا کمتر ، با توجه به ثبت اختراع کشف شده توسط آشکارا اپل اپل می تواند بسیار رادیکال ایده.

تبلیغات

با توجه به ثبت اختراع آن را به نظر می رسد که اپل ممکن است به دنبال راه هایی برای خندق موقعیت ثابت از لای شیار. در عوض اپل در واقع می تواند به دنبال به نوبه خود تمام مچ دست بقیه بخش از لپ تاپ به یک trackpad سطح. این به این معنی است که کاربران فقط می تواند لمس و کش رفتن یا شیر در هر نقطه در امتداد مچ دست بقیه و آن را به طور بالقوه می تواند ثبت نام به عنوان یک لمس.

ثبت اختراع نشان می دهد که کاربران را قادر به تغییر موقعیت از لای شیار بنابراین اگر شما ترجیح می دهند آن را در جلو و مرکز شما می تواند حرکت آن را به سمت چپ یا راست از روی لپ تاپ استراحت مچ دست. آن را کاملا یک حرکت رادیکال توسط اپل و ما را به تعجب می کنم اگر این می تواند به نوعی تداخل با کاربران نوع مگر وجود دارد برخی از نوع از کف یا مچ دست رد tech ساخته شده را به آن.

که می شود گفت با این حال ثبت اختراع آن را سخت به می گویند اگر این است که به سادگی اپل با ایده و یا اگر آن را می تواند نشانه ای از چیزهایی که می آیند. در هر صورت, آن را بسیار وجود دارد تا آنجا که ایده ها نگران هستند اما شما چه فکر می کنید ؟

در زمینه اپل >کامپیوتر. بیشتر بخوانید درباره لپ تاپ های مک بوک, مک بوک پرو و ثبت اختراع. منبع: patentlyapple



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن