سونی می خواهد به پارسه "چیزی است که تنها می تواند لذت می برد در پلی استیشن 5"

پلی استیشن مدیر عامل Jim Ryan گسترش یافته بر PS5 را رویکرد برنامه ریزی شده به منحصر به فرد, بازی امیدوار است ک

توسط POSHTIBANNEWS در 9 خرداد 1399

پلی استیشن مدیر عامل Jim Ryan گسترش یافته بر PS5 را رویکرد برنامه ریزی شده به منحصر به فرد, بازی امیدوار است که آن را فراهم می کند چیزی "است که تنها می تواند باید ازش لذت برد" بر روی کنسول جدید.

این بینش می آید از یک مصاحبه جدید با Gamesindustry.<url> پس از اعلام حمایت هفته آینده "آینده از بازی" رویداد که در آن تعدادی از PS5 عناوین و ویژگی های خواهد شد به نمایش برای اولین بار.

در حالی که مایکروسافت ابراز مکرر علاقه در ادامه به حمایت های موجود در آن سیستم عامل با عبور از نسل منتشر شده Sony توسط امید بستن برای یک مسیر سنتی و امید به انتشار تجربیات است که تنها می تواند بر روی نسل بعدی کنسول.

"ما همواره گفته است که به اعتقاد ما در نسل. ما بر این باوریم که هنگامی که شما به همه مشکل ایجاد یک کنسول نسل بعدی که در آن باید ویژگی ها و مزایای که نسل قبلی را شامل نمی شود. و که در نظر ما مردم باید به بازی است که می تواند بسیاری از ویژگی های آن" توضیح می دهد که جیم رایان.

"ما اعتقاد داریم در نسل و این که آیا آن DualSense کنترل, که آیا آن ها 3D صوتی, آیا آن را در راه های متعدد است که از SSD استفاده می شود... ما فکر می کردیم که این بار به پلی استیشن جامعه چیزی جدید چیزی متفاوت است که می تواند واقعا تنها بود لذت بردم در PS5."

این نه به طور کامل تخفیف امکان عبور از نسل منتشر شده بر روی پلی استیشن 5 اما به نظر می رسد در راه اندازی وجود دارد قطعا خواهد بود پلت فرم اختصاصی شما نمی توانید پیدا کنید هر جای دیگر. در نسل های گذشته این عمل به عنوان دلیل برای انتخاب یک کنسول بر دیگری و سونی ادامه به رخ کشیدن بهترین کتابخانه از عمده هر کنسول خالق – با پتانسیل غیر از نینتندو است.

ما قطعا پیدا کردن اطلاعات بیشتر در هفته آینده از جمله برخی از منحصر به فرد فیلم های پرفروش ما می توانیم انتظار از کنسول زمانی که آن را آزاد بعد از این سال. این رویداد گذشته حدود یک ساعت خواهد بود و بسته بندی شده با نشان می دهد که بسیاری از ما امیدواریم که در حال شگفتی ما هرگز قبل از دیده می شود.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن