گوگل در حال حاضر نیاز به دو فاکتور تأیید هویت برای لانه دستگاه – و نه همه خوشحال

گوگل در حال ساخت دو فاکتور تأیید هویت اجباری برای همه از لانه اش خانه هوشمند دستگاه ها – و نه هر کس در مورد آن

توسط POSHTIBANNEWS در 20 اردیبهشت 1399

گوگل در حال ساخت دو فاکتور تأیید هویت اجباری برای همه از لانه اش خانه هوشمند دستگاه ها – و نه هر کس در مورد آن خوشحال است.

لانه کاربران در حال حاضر خواهد شد نیاز به تایید هویت خود را از طریق ایمیل در هنگام ورود به لانه خود را به حساب گوگل اعلام کرد در یک مرکز کمک پست این هفته.

با شروع این ماه هر بار که شما با ورود به لانه خود حساب شما نیاز به نگاه کردن به یک ایمیل از accounts@nest.com. این پیام حاوی شش رقمی کد تایید که نیاز به وارد شود به منظور ثبت نام و ثابت کند که شما یک تلاش برای دسترسی به خود را هوشمند بلندگو.

"این کد استفاده خواهد شد برای مطمئن شوید که شما در تلاش برای ورود" نوشت: گوگل هنگامی که آن را برای اولین بار اعلام کرد که تغییرات در فوریه. "بدون آن شما نمی خواهد بود قادر به دسترسی به حساب خود را. این تا حد زیادی کاهش احتمال یک فرد غیر مجاز به دست آوردن دسترسی به لانه خود حساب".

ما به عنوان خوانده شده بررسی از گوگل لانه مینی

هدف این است که برای کاهش تعداد cybercriminals به هک کردن لانه حساب بعد از اخذ نام کاربری و کلمه عبور در وب است. در حالی که دو فاکتور تأیید هویت است گام موثری در حفاظت از دستگاه های هوشمند است و خوشحال است که گوگل تصمیم گرفته است برای ورود روش الزامی است.

ترموستات آشیانه کاربران به ویژه صدا کردن در نظرات در اعتراض به مراحل اضافی.

"من یک ترموستات. من لازم نیست اضافه شده بدون هیچ زحمتی از 2-حزب تأیید به منظور روشن کردن تهویه هوا" نوشت: یکی از نا امید کاربر. "لطفا تجدید نظر در این سیاست برای غیر برنامه های امنیتی. من همیشه می توانید از دست دادن لانه و خرید کمتر ناخوشایند راه برای کنترل درجه حرارت در خانه من".

دیگران باید نصب لانه دستگاه در خواص اجاره و ناراضی هستند و در ایده دادن مستاجران دسترسی به حساب گوگل خود را.

اضافی تایید مرحله تنها به کسانی که در حال حاضر فعال دو فاکتور تأیید هویت با شماره تلفن خود را و مهاجرت لانه خود را به یک حساب Google – بنابراین هر کسی که در حال حاضر در حال رفتن را از طریق مراحل متعدد برای ورود به حساب خود را.

مرتبط با: آشیانه آموزش ترموستات در مقابل لانه ترموستات الکترونیکی

از ویژگی های جدید آغاز شد نورد در مارس معنی لانه خود دستگاه در حال حاضر می تواند درخواست دو فاکتور تأیید هویت. شما ممکن است بخواهید برای بررسی شما هنوز هم دسترسی به آدرس ایمیل خود را اگر شما نمی خواهید به قفل کردن ترموستات های هوشمند خود را در هر زمان به زودی.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن