آینده AirPods می تواند تکیه بر استخوان هدایت به ارائه صوتی

صدا است که اساسا ارتعاشات است که چرا از آن نمی آید به عنوان یک شگفتی به یاد بگیرند که برخی از صوتی شرکت با تکی

توسط POSHTIBANNEWS در 8 مرداد 1399

صدا است که اساسا ارتعاشات است که چرا از آن نمی آید به عنوان یک شگفتی به یاد بگیرند که برخی از صوتی شرکت با تکیه بر ارتعاشات کسانی که برای ایجاد گوشی که با استفاده از استخوان هدایت به ارائه صدا به شنونده. این گوشی دقیقا نمی شایع است اما شاید در آینده AirPods می تواند استفاده از فن آوری است.

تبلیغات

با توجه به ثبت اختراع است که کشف شد و توسط AppleInsider به نظر می رسد که اپل در حال بررسی پتانسیل استفاده از هدایت استخوانی است که می تواند به پیدا کردن راه خود را به AirPods در آینده است. البته اینکه آیا یا نه آنها داستان دیگری است اما وجود دارد برخی از مزایای استفاده از هدایت استخوانی است که ممکن است آن را به یک دلیل خوب برای توسعه یک محصول.

برای استارت هدایت استخوانی برای همه کار می کنند حتی کسانی که ممکن است شنوایی. در مرحله دوم پس از آن دقیقا نمی رفتن خود را به گوش کانال هدایت استخوانی دستگاه های صوتی را ترک خواهد کرد و کاربر را در محیطی سر و صدا که ممکن است زمانی مفید است که آنها را در ملاء عام و نیاز به آگاهی از چیزهایی مانند ترافیک و یا مکالمات. آن را نیز می توانید آن را عملی استفاده می شود زیر آب.

ما تصور کنید که چنین راه اندازی هنگامی که زوج با دستگاه های مانند علیرضا عینک نیز می تواند تا حد زیادی بهبود قابلیت های آن که در آن کاربران دیگر نیازی به نگه داشتن خود را بسته از جهان خارج است. اما به عنوان این است که یک ثبت اختراع وجود دارد هیچ گفتن اگر آن را در حال رفتن به یک محصول واقعی بنابراین شاید فکر می کنید امید خود را فقط رتبهدهی نشده است.

در زمینه اپل >صوتی >تبادل نظر. بیشتر بخوانید درباره AirPods, هدفون, و ثبت اختراع. منبع: appleinsider



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب