Facebook می گوید: مردم ترجیح می دهند آن sweary دروغ chatbot به گوگل

Facebook ایجاد کرده جدید chatbot که آموزش دیده بود برای صحبت کردن با استفاده از 1.5 میلیارد نمونه از منبع باز

توسط POSHTIBANNEWS در 17 اردیبهشت 1399

Facebook ایجاد کرده جدید chatbot که آموزش دیده بود برای صحبت کردن با استفاده از 1.5 میلیارد نمونه از منبع باز تعاملات انسانی از ق. بله, ما می دانم آنچه شما فکر...

Facebook را chatbot, نام ماشین مخصوص مخلوط کردن بود و به ظاهر در کنار هم قرار به رقابت با گوگل ارائه, مینا. با توجه به Facebook, بررسی, Facebook انجام داده است یک کار خوب به 67 درصد از پاسخ دهندگان ظاهرا فکر ماشین مخصوص مخلوط کردن صدا و انسانی تر از مینا (از طریق بی بی سی).

قابل توجه (و شاید نگران کننده) 49 درصد از پاسخ دهندگان به نظرسنجی همچنین گفت: آنها ترجیح صحبت کردن با بلندر chatbot نسبت به یک انسان دیگر.

در این مراحل اولیه آن نیز گزارش شده است که مخلوط کن گاهی دروغ می گوید و یا پاسخ با زبان نامناسب – که نیست کاملا تعجب آور با توجه به این که پایه آن واژگان زبان و دانش هم قرار گرفته است با استفاده از موضوعات از ق.

مرتبط: بهترین جنگ ستارگان بازی 2020

AI متخصص دیو Coplin به نام Facebook را chatbot یک "گام در مسیر درست" اما اشاره کرد که هنوز هم وجود دارد چند موانع بين Facebook و کامل chatbot.

"این اولین بار است که چقدر پیچیده آن است که به تکرار تمام تفاوت های ظریف از یک صفت انسان" او به بی بی سی گفت "مانند توانایی به نگه داشتن یک مکالمه یک مهارت است که اکثر سه ساله می تواند استاد... دوم این است که در اطراف رابطه با داده ها استفاده می شود به آموزش مدل و نتایج تولید شده توسط این مدل است.

"به عنوان یک پلت فرم به عنوان Reddit است, آموزش الگوریتم بر اساس مکالمات شما در پیدا کردن وجود دارد در حال رفتن به شما مقدار زیادی از کاه در میان گندم."

نگاهی به یک مثال گفتگو با بلندر زیر.

مرتبط: بهترین لپ تاپ سال 2020

ماشین مخصوص مخلوط کردن قادر به گفتگو در طیف گسترده ای از موضوعات از جمله فیلم و مشاغل, گیاه خواری. این chatbot می پرسد سوال از کاربر بیش از حد و طراحی شده است به نظر می رسد همدلانه و آگاه است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن