OnePlus نورد به 'گل سرسبد دوربین' با OIS تایید

گوشی های هوشمند طرفداران eyeing مقرون به صرفه OnePlus Nord تلفن نمی خواهد که به از خود گذشتگی بیش از حد در این

توسط POSHTIBANNEWS در 16 تیر 1399

گوشی های هوشمند طرفداران eyeing مقرون به صرفه OnePlus Nord تلفن نمی خواهد که به از خود گذشتگی بیش از حد در این راه از کیفیت دوربین برای صرفه جویی چند دلار به گفته این شرکت از بنیانگذاران.

در حالی که به اشتراک گذاری یک صدای جیر جیر از جوان whippersnapper از توییتر نشت جامعه ایشان Agarwal, Carl Pei نوشت: "گل سرسبد دوربین های دریافتی."

توییت او اشاره شده پیش بینی تثبیت کننده تصویر نوری برای وان پلاس Nord یک از ویژگی های است که بیشتر رایج است در پایان بالاتر گل سرسبد گوشی (از طریق 9to5Google).

Agarwal نوشت: "#OnePlusNord دوربین سیستم ویژگی تثبیت کننده تصویر نوری (OIS). من می خواهم اگر بیشتر و بیشتر میانی گوشی های این ویژگی است. آن را مفید برای افراد با دست لرزان (مثل من) و عکاسی در شب. #نورد #huawei #NewBeginnings."

در حالی که تجربه بر روی یک sub-£400 گوشی بعید است که برای مطابقت کردن به دوربین در پرچمدار OnePlus 8 سری از گوشی های هوشمند اما قطعا آن را نشان می دهد OnePlus معتقد است که نورد از سیستم دوربین است که ارزش فریاد در مورد.

مرتبط: بهترین گوشی سال 2020

و همچنین درخواست اطلاعات جدید از وان پلاس اجرایی Agarwal همچنین ممکن است حرکت شبیه چمچه زنی در مورد وان پلاس, Nord تاریخ انتشار (از طریق XDA توسعه دهندگان). او کشف یک آمازون هند صفحه برای گوشی با استناد به یک جولای 21 انتشار برای مشتاقانه پیش بینی دستگاه. صفحه سوال در حال حاضر تغییر یافته است, نشان می دهد اشتباه بود کشف و یا شامل اطلاعات غلط. Agarwal در حال حاضر حذف پست خود را بیش از حد.

وان پلاس در حال حاضر اعلام کرد که تلفن در حال آمدن است اما هنوز آن را به فاش کردن زمانی که آن را در فروش در هند و اروپا است. راه اندازی در ایالات متحده است که به دنبال در هفته های پس از آن. قبلی گزارش کرده بود اظهار داشت: این دستگاه برای راه اندازی در تاریخ 10 ژوئیه.

راه اندازی OnePlus Nord را علامت بازگشت به آغاز آن برای وان پلاس هل دادن یک گوشی مقرون به صرفه در حالی که در حال حاضر ارائه درست flagships برای کسانی که لذت بردن از این شرکت تجربه و اخلاق در حالی که به دنبال بالا به پایان مشخصات و ویژگی های.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن