شما می توانید در حال حاضر به نوبه خود سکه های خود را به پول نقد در QuikTrip

اگر شما همیشه استفاده از یک سکه ارز ماشین در فروشگاه مواد غذایی شما می دانید که آنچه شما به دست آوردن در راحتی

توسط POSHTIBANNEWS در 23 تیر 1399

اگر شما همیشه استفاده از یک سکه ارز ماشین در فروشگاه مواد غذایی شما می دانید که آنچه شما به دست آوردن در راحتی شما از دست دادن در هزینه. Coinstar ماشین آلات برای مثال هزینه یک 11.9% هزینه خدمات.

QuikTrip ایستگاه های گاز و مواد غذایی marts در حال حاضر دعوت از مشتریان را به خود سست تغییر برای هر یک از QT 800+ مکان برای تبدیل آن به پول نقد صورتحساب.

من رسیده به QuikTrip سخنگوی مایک Thornbrugh و او می گوید QT است انجام این کار برای کمک به کاهش سکه کمبود ناشی از گردش اقتصادی.

QuikTrip می خواهد خود را تغییر دهید: در اینجا چگونه کار می کند

شدت این وضعیت به نور آمد در اوایل ماه ژوئن در طی مجازی شنوایی با خانه کمیته خدمات مالی. این زمانی است که رئیس فدرال جروم پاول شهادت داد که اقتصاد ایالات متحده نیاز به تغییر — به معنای واقعی کلمه.

"آنچه اتفاق افتاده این است که با بسته شدن بخشی از اقتصاد جریان از سکه ها را از طریق اقتصاد واز همه — از نوع متوقف شد" پاول گفت.

Thornbrugh می گوید همه QuikTrips در حال حاضر پذیرش سکه و دادن اسکناس دلار در ارز.

"گسترش این کلمه: از گرو در اوردن سکه های خود را به صورت نقدی" Thornbrugh می گوید. "هر چه مقدار اگر ما این مبلغ در فروشگاه ما ارائه به مشتریان یک کارت هدیه برای تعادل باقی مانده است."

فکر نهایی

اگر شما می خواهید به نوبه خود هر گونه تغییر شل به پول نقد یا کارت هدیه QuikTrip به شما کمک خواهد کرد که هزینه رایگان. شما همچنین می تواند کمک به قرار دادن بیشتر از سکه های در گردش به نفع اقتصاد آمریکا است.

مطالب بیشتر از Clark.com:



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن