سطح به 2 مقابل Surface Pro 7: کدام سطح باید به شما خرید ؟

سطح خط افزایش یافته و حتی بیشتر در سال های اخیر و در حال حاضر سه گزینه های خود را, قرص, و محدوده. ما را در Sur

توسط POSHTIBANNEWS در 29 اردیبهشت 1399

سطح خط افزایش یافته و حتی بیشتر در سال های اخیر و در حال حاضر سه گزینه های خود را, قرص, و محدوده. ما را در Surface Pro X بار دیگر اما در حال حاضر این سطح به 2 مقابل Surface Pro 7.

سطح محدوده شده است کاملا یک کودتا برای مایکروسافت است. در نظر گرفتن پلت فرم ویندوز و ساخت دستگاه های حق بیمه با زیر قوی – به جرات میتونم بگم در ورید همان اپل. قبلا ویندوز, نرم, نیست, همه, که محبوب در پایان و جزر و مد افزایش سطح مطرح است همه (ultrabook) قایق.

اما سطح دستگاه باقی می ماند کاملا منحصر به فرد در فرم خود را عامل. دیگر از سطح لپ تاپ 3محدوده ساخته نیست تا از ultrabooks – با وجود نازک و سبک اما بهره وری-عملکرد قوی.

حتی اگر این محدوده است که "محدود" تبلت طراحی تفاوت بین سطح حرفه ای 7 و سطح به 2 واقعا برجسته انتخاب گسترده ای از وظایف شما می توانید در این باریک بزداید. بدون ado بیشتر, اجازه دهید درایو به آن دسته از تفاوت ها است.

دست در سطح Go 2 نقد و بررسی

Surface Go 2

سطح برو 2

سطح به 2 مقابل Surface Pro 7 – قیمت

بیایید شروع با قیمت آن را به عنوان واقعا مجموعه آنچه از نظر فاصله بین این دستگاه و آنچه شما می توانید انتظار.

سطح به 2 شروع می شود در فقط £399 در حالی که Surface Pro 7 قیمت گذاری شروع می شود و در £799 – که کاملا تفاوت. اما سطح خط است که هیچ اگر نه پیچیده است.

هر دو دستگاه ارائه طیف وسیعی از لوازم جانبی – از حیاتی نوع سطح را پوشش می دهد به سطح قلم و بیشتر. سطح و نوع پوشش برای رفتن سطح 2 هزینه £94.99/£124.99 در حالی که سطح و نوع پوشش برای Surface Pro 7 قیمت £124.99/£149.99.

همراه با طیف وسیعی از لوازم جانبی شما می توانید خرید این مجموعه قیمت گذاری مربوط به قابلیت مدل پایه این ماشین. مدل پایه از سطح به 2 است threadbare وقتی که می آید به مشخصات و شما تقریبا قطعا می خواهید به در نظر گرفتن مدل های گران تر. در حالی که Surface Pro 7 مدل پایه است که قطعا بیشتر قادر – به عنوان شما می خواهم انتظار برای دو برابر قیمت.

جدید Intel Core m3-ورزشی بالا-تنظیمات سطح به 2 کار را توانمند بیشتر ماشین اما شما خواهید بود توپخانه بیش از £700 اگر نوع پوشش است که در سبد خرید شما بیش از حد نزدیک و نزدیکتر به پایه Surface Pro 7.

اما اگر شما بیشتر علاقه مند در سوپر-small form-factor از رفتن 2 به جای قوی تر و heftier Surface Pro 7 پس از آن قطعا وجود دارد هنوز هم ارزش بود.

مرتبط: بهترین لپ تاپ

surface pro 7 hub

Surface Pro 7

سطح به 2 مقابل Surface Pro 7 – صفحه نمایش

هر دو دستگاه مجهز به یک بهره وری پسند 3:2 نمایش اما آنها متفاوت است وقتی که می آید به اندازه و وضوح.

سطح حرفه ای 7 تا 12.3 اینچی سرفیس نمایش با یک x 2736 1824 قطعنامه (267 ppi). سطح به 2 ویژگی های یک 10.5 اینچ سرفیس با صفحه نمایش 1920 x 1280 رزولوشن (220 ppi).

سطح جدید بروید تا در اندازه بزرگ و با کیفیت از قبلی تکرار بنابراین طرفداران که به صورت عامل خوشحال خواهد شد به دیدن این ناهنجاری tidied تا. از طرف دیگر ناهنجاری باقی می ماند و نه ضخیم از Surface Pro 7, سقوط به خوبی ناپاک از ستارگان نگاه Surface Pro X – اما که دستگاه خود را hangups.

در این مجموعه سطح به 2 سزاوار ترین-بهبود مدال در حالی که Surface Pro 7 قطعا باقی مانده کرم از سطح محصول برای کیفیت.

مرتبط: بهترین لپ تاپ دانشجویی

Surface Go 2

سطح برو 2

سطح به 2 مقابل Surface Pro 7 – مشخصات

برخی ممکن است فکر می کنم بزرگترین تفاوت بین این دستگاه های اندازه است اما در حالی که این دستگاه به جای نگاه متفاوت در خارج از آنها اساسا در اندازه های مختلف از همان مفهوم است. داخل رفتن سطح 2 و Surface Pro 7 واقعا جایی که آنها بیشتر از هم جدا شوی.

Surface Pro 7 مجهز به پردازنده اینتل آخرین 10th Gen یخ دریاچه تراشه تا 16GB RAM, و تا 1TB از ذخیره سازی.

در سطح به 2 طرف چیز زیادی بیشتر... متوسط. شما می توانید انتخاب کنید تا مدل پایه با پردازنده اینتل پنتیوم طلا 4425Y پردازنده (بسیار کمتر Pro 7 ارائه شده) و یا چنگال برای 8 Gen Intel Core m3 پردازنده.

هسته m3 است که هنوز هم بدتر در مقایسه با برادران بزرگتر آن را تراشه گزینه است اما بسیار توانمند تر از سطح اصلی بروید. شما محدود به تا 128GB SSD ذخیره سازی و تا 8 گیگابایت رم در این دستگاه کوچکتر بیش از حد.

نگاهی به ما کامل Surface Pro 7 نقد و بررسی

Surface Go 2

سطح برو 2

سطح به 2 مقابل Surface Pro 7 – صفحه کلید

احتمالا این دسته است که در آن سطح دستگاه های مشابه, با این نوع پوشش می دهد در حال نزدیک-یکسان.

هر دو صفحه کلید ارائه یک ترک خوردگی تجربه چقدر نازک هستند و نگاه بزرگ به عنوان بخشی از پوشش, هر کدام رنگ به شما خرید.

تفاوت اصلی این است که اندازه و این یکی دیگر از منطقه که در آن سطح به 2 ممکن است سقوط ناپاک برای شما. در حالی که نرم افزار 7 احساس می کند شبیه به اندازه یک سنتی لپ تاپ صفحه کلید Go 2 بطور قابل توجهی کوچکتر و احساس می کنم کمی تنگ است. اما آن را بیش از حد کوچک است که شما نمی توانید به آن استفاده می شود.

مرتبط با: اینتل 10 Gen H-پردازنده های سری

Surface Pro 7 back

Surface Pro 7

سطح به 2 مقابل Surface Pro 7 – طراحی

Surface Pro 7 بهتر است از سطح به 2 در تقریبا در هر راه که می آید به spec sheet اما اگر شما با توجه به کوچکتر دستگاه پس از آن که به وضوح نیست که همه امور.

سطح به 2 قطعا بالای دست اگر شما به دنبال یک بسیار کوچک اما هنوز هم نسبتا دستگاه قادر. است که می گویند این دستگاه بزرگتر نیست و یکی است که می تواند lugged در اطراف در یک کیسه, اما آن را به مراتب سنگین تر از رفتن 2.

این دستگاه را کمی متفاوت در اطراف با سطح Pro 7 یکی رنگ جامد در حالی که سطح به 2 دارای یک برش در اطراف دوربین که سایه ای از خاکستری که در تضاد نقره از بقیه ماشین. در توجه داشته باشید از رنگ شما همچنین می توانید نرم افزار 7 در سیاه و سفید و همچنین نقره ای. سطح به 2 است که تنها در دسترس در نقره ای.

نیز وجود دارد دو تفاوت در بندر بخش نیز هست. هر دو سطح دستگاه با USB-C پورت 3.5 میلی متر جک هدفون یک سطح اتصال پورت و یک کارت حافظه MicroSD reader. اما Surface Pro 7 نیز تا به حال یک USB یک پورت به شما صرفه جویی از یک بیشتر دانگل محور زندگی است.

در سطح به 2 طرف وجود دارد اضافی "بندر" شما می توانید بر روی یک نسخه خاص اگر شما را انتخاب کنید. با رفتن سطح 2 شما می توانید یک مدل LTE با یک اسلات سیم کارت – نادر ویژگی گنجانده شده است که در سطح رفتن خط اما هنوز رتبهدهی نشده است ساخته شده راه خود را به سطح حرفه ای 7.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن