دیدار شایان ستایش میناکاری است که ایجاد صداهای بیگانه برای Halo بی نهایت

343 Industries منتشر کرده است یک توسعه جدید خاطرات برای Halo بی نهایت جزئیات دقیقا چه بیگانه عجیب و غریب برای

توسط POSHTIBANNEWS در 9 تیر 1399

343 Industries منتشر کرده است یک توسعه جدید خاطرات برای Halo بی نهایت جزئیات دقیقا چه بیگانه عجیب و غریب برای تلفن های موبایل در sci-fi shooter ظاهر و....

معلوم می شود که یک شایان ستایش میناکاری را به استودیو برای میان وعده در رفتار و بازی در اطراف در حالی که همه سرگرم کننده خود را throaty صداهای ضبط شده برای استفاده در بازی. نوچ ما نمی دانیم که چگونه آنها با این ایده یا.

این تصویری که نوشته شده بود به استودیو رسمی instagram, ویژگی های دوستان میناکاری خوردن در رفتار او به عنوان roams در اطراف استودیو اجازه از مجموعه ای از صداهای به عنوان او می کند. در حالی که این اتفاق می افتد یک میکروفون است که برگزار می شود تا به ضبط همه چیز.

دوستان دوم میناکاری مورد استفاده قرار گیرد در توسعه هاله بی نهایت است. Gyoza به نظر می رسد در یک فیلم مشابه به تازگی نیز استفاده می شود به جمع آوری تلفن های موبایل است که فرض را بر استفاده خواهد شد به عنوان بخشی از آینده تیرانداز بیگانه کارنامه.

مرتبط: بهترین ایکس باکس سری X بازی

بدیهی است که هاله بی نهایت نیست طراحی شده توسط pugs به تنهایی. 343 Industries ارائه شده است نگاه کردن به درون در بازی های صوتی توسعه برای بیش از یک سال در حال حاضر با آن 'طراحی صدا شنبه' پست در رسانه های اجتماعی. این یک بینش جذاب به بازی ما منتظرش بوده ام و پنج سال برای نمایشگاه بسیاری از بخش های یک بازی را ایجاد نمی کنیم را در نظر میگیرد.

"ما امیدواریم که شما لذت بردم یک نگاه پشت صحنه با ما Audio تیم بیش از سال گذشته است. ما نمی توانیم صبر کنید تا شما را به دیدن و شنیدن بیشتر در مورد هاله بی نهایت در ماه های آینده" 343 گفت: در پست.

مایکروسافت گفت: اطلاعات بیشتر در هاله بی نهایت پدیدار خواهد شد در ماه ژوئیه با یک تیزر که در ارسال آنلاین تاریخ و زمان آخرین هفته است. مجموعه ای به عنوان یک لانچ تایتل ایکس باکس سری X این می تواند اولین نگاه اجمالی در عنوان های گیم پلی و روایت. بسیاری از آن باقی می ماند یک رمز و راز به خصوص با توجه به حماسه cliffhanger در پایان Halo 5: Guardians. ما بسیاری از سوالات و با هر نوع شانس 343 آماده است و منتظر پاسخ آنها است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن