iPad Pro با 5G اتصال رود در سال 2021

در حال حاضر هیچ یک از شرکت اپل و دستگاه های پشتیبانی 5G. که تغییر انتظار می رود که بعد از این سال هنگامی که اپ

توسط POSHTIBANNEWS در 15 خرداد 1399

در حال حاضر هیچ یک از شرکت اپل و دستگاه های پشتیبانی 5G. که تغییر انتظار می رود که بعد از این سال هنگامی که اپل قرار است برای راه اندازی اولین 5G دستگاه در قالب آیفون 12. اما برای کاربران اپل به دنبال 5G اتصال و سپس شما ممکن است مجبور به صبر کنید تا 2021 چرا که با توجه به یک توییت @L0vetodream یک 5G iPad Pro است به رها کردن در هر دو Q2 Q1 یا 2021.

تبلیغات

در حالی که این یک شایعه در حال حاضر آن را تعجب آور یکی. دلیل این است که اپل تا به حال تجدید آن iPad Pro در اوایل سال جاری پس برای این شرکت به معرفی جدید iPad Pro در سال آینده در حدود همان زمان حس می کند کامل. صدای جیر جیر می رود و ادعا می کنند که iPad جدید جوانب را نه تنها حمایت 5G, اما آن را نیز می توان با استفاده از یک مینی صفحه نمایش LED و نیز به احتمال زیاد طراحی شده توسط A14X چیپ ست.

در حال حاضر آخرین iPad Pro است که با استفاده از یک A12Z چیپ ست. این یک نوع از این A12 چیپ ست موجود در سال 2018 اپل و در حالی که عملکرد آن به نظر می رسد در تاریخ همتراز با A12X استفاده می شود در سال 2018 iPad Pro آن اضافی هسته GPU گوشی که باید در تقویت آن قابلیت های گرافیکی در یک بیت.

آن است که عجیب و غریب است که اپل نمی تزیین آن سال 2020 iPad Pro refresh با A13X چیپ ست بنابراین عملکرد سود از A12Z به A14X باید به جای قابل توجهی اگر آنها درست است اما تا زمانی که سپس آن را با یک دانه نمک است.

در زمینه اپل >شایعات >قرص. بیشتر بخوانید درباره 5g اپل و آی پد نرم افزار.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن