زوم را ارائه پایان به پایان رمزگذاری برای همه در climbdown

زوم در حال حاضر ارائه پایان به پایان رمزگذاری برای کاربران رایگان خود را ردیف زیر انتقاد شدید از تصمیم خود برا

توسط POSHTIBANNEWS در 28 خرداد 1399

زوم در حال حاضر ارائه پایان به پایان رمزگذاری برای کاربران رایگان خود را ردیف زیر انتقاد شدید از تصمیم خود برای رزرو یکی از ویژگی های امنیتی برای مشتریان پرداخت تنها.

ویدئو کنفرانس پلت فرم اعلام کرد در یک پست وبلاگ که پس با توجه به بازخورد این تصمیم از طرفداران حفظ حریم خصوصی کودک و ایمنی و امنیت انتظار آن است معکوس ، این شرکت در حال حاضر قصد دارد به رول از پایان به پایان رمزگذاری (E2EE) از ویژگی های بیش از حد همه کاربران به عنوان به زودی به عنوان در ماه آینده.

در این پست وبلاگ, مدیر عامل شرکت اریک یوان گفت: "امروز زوم منتشر شد به روز رسانی E2EE طراحی در GitHub. ما نیز خوشحال برای به اشتراک گذاشتن که ما را شناسایی کرده اند یک مسیر رو به جلو است که توازن حق مشروع همه کاربران برای حفظ حریم خصوصی و امنیت کاربران بر روی پلت فرم ما.

"این ما را قادر به ارائه E2EE به عنوان پیشرفته اضافه کردن ویژگی برای تمام کاربران ما در سراسر جهان – رایگان و پرداخت می شود – در حالی که حفظ توانایی برای جلوگیری و مبارزه با سوء استفاده در پلت فرم ما."

مرتبط: چگونه به استفاده از زوم با و بدون نرم افزار

این مهم climbdown از این شرکت است که رنج می برد از تعدادی از حریم خصوصی و مسائل امنیتی پس از ظهور آن به شهرت به عنوان یک مهم حذف ابزار کار در طول بیماری همه گیر.

آخرین ما شنیده از مدیر عامل شرکت گفت: ارائه پایان به پایان رمزگذاری برای کاربران رایگان خواهد محدود کردن توانایی خود را به کار با دولت ها – سرد و کاملا تن-ناشنوا پذیرش از این شرکت با توجه به وضعیت فعلی بازی کند. چنین گروه های آزادی های مدنی بلافاصله توصیه می شود فعالان توقف استفاده از این ابزار به عنوان وسیله ای برای برنامه ریزی عمل است.

اریک یوان گفته بود: "کاربران رایگان — برای مطمئن شوید که ما نمی خواهیم به [آنها را] که چون ما همچنین می خواهم به همکاری با FBI با اجرای قانون محلی در مورد برخی از افراد استفاده از زوم برای بد هدف است."

مقاومت سریع بود و در حال حاضر زوم ساخته شده است که مناسب تماس بگیرید. آن شرم آور این شرکت متحمل شده است یکی دیگر از آسیب رساندن به شهرت خود را در روند.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن