موتورولا می رود به بودجه خود را با ریشه های جدید Moto G Moto E گوشی های هوشمند

موتورولا به نظر می رسد به رفتن به عقب و جلو بین گوشی های هوشمند خود استراتژی است. در حالی که این شرکت به نوعی

توسط POSHTIBANNEWS در 17 خرداد 1399

موتورولا به نظر می رسد به رفتن به عقب و جلو بین گوشی های هوشمند خود استراتژی است. در حالی که این شرکت به نوعی به بالا در دستگاه های گل سرسبد و تصمیم به تمرکز بر روی آن کم پایان و اواسط محدوده گوشی های. سپس در اوایل سال جاری این شرکت راه اندازی شد گل سرسبد گوشی را در فرم از موتور لبه Plus.

تبلیغات

اگر شما از دست رفته این شرکت پایین تر پایان و اواسط محدوده گوشی شما خوشحال خواهید بود به یاد بگیرند که موتورولا اعلام کرده با نام تجاری جدید Moto G و Moto E دستگاه. با شروع جدید Moto G, همچنین شناخته شده به عنوان Moto G سریع آن را ویژگی های یک طراحی شبیه به شرکت Moto G قدرت و G Stylus.

این ویژگی 720p صفحه نمایش است که کمی جمع و جور کردن از صفحه نمایش 1080p بر روی دیگر Moto G گوشی و در زیر هود ما به دنبال در یک پیکسل 665 چیپ ست, 3GB RAM, و ذخیره سازی 32GB از ذخیره سازی. نیز وجود خواهد داشت یک سه گانه راه اندازی دوربین در قالب یک 16MP اصلی دوربین های 8MP ultrawide دوربین و یک 2MP ماکرو, دوربین, 4000 میلی آمپر باتری و عقب نصب شده حسگر اثر انگشت.

همانطور که برای Moto E گوشی ورزش خواهد 6.2 اینچی با کیفیت 720p HD نمایش پیکسل, گل میمون 632 چیپ ست با 2GB رم, 32GB از ذخیره سازی و دو 13MP + 2MP دوربین نصب بر روی پشت. هر دو جدید Moto G سریع و Moto E در حال انتظار برای فروش در 12 ماه ژوئن خواهد بود و قیمت 200 دلار و 150 دلار بود.

در زمینه تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره Moto E, Moto G موتورولا. منبع: وبلاگ.موتورولا



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن