ویندوز 95 تبدیل 25 امروز و مایکروسافت همه ما مه آلود چشم

این یک ربع قرن کامل از مایکروسافت تغییر محاسبات رومیزی به عنوان ما آن را می دانیم، با راه اندازی سیستم عامل وی

توسط POSHTIBANNEWS در 3 شهریور 1399

این یک ربع قرن کامل از مایکروسافت تغییر محاسبات رومیزی به عنوان ما آن را می دانیم، با راه اندازی سیستم عامل ویندوز 95 است.

نسخه نرم افزار پیشگامانه دکمه شروع نمادین را معرفی کرد، بلکه یک سیستم منو و نوار وظیفه جدید که می آمد تا تعریف کند که چگونه ویندوز و رایانه های شخصی را به طور کلی برای دهه های آینده تجربه کرده ایم.

برای بزرگداشت بیست و پنجمین سالگرد سیستم عامل در حال فروش، مایکروسافت در حال نوستالژیک شدن است، با یک ویدیو جدید جشن ادامه های مختلف دکمه شروع و برجسته کردن برخی از ویژگی های مشخصه جانشین ویندوز 3.1.

مرتبط: بهترین لپ تاپ 2020

در داخل کلیپ کوتاه، ما یک نگاه اجمالی در بازی های کلاسیک یک نفره و Minesweeper، در حالی که ما همچنین تکامل برنامه هایی مانند رنگ، Notepad و ماشین حساب به تجسم روز حاضر خود را ببینید.

ویندوز ۹۵ همچنین پشتیبانی از نام های فایل طولانی تر را به ارمغان آورد که یک godsend برای بسیاری از کاربران بود، در حالی که همچنین اولین کسی بود که پلاگین را معرفی کرد و پشتیبانی از سخت افزار را بازی کرد و به فرایند نصب طولانی برای برخی لوازم جانبی پایان داد.

یک برنامه MSN وجود داشت که مردم را برای دریافت آنلاین برای اولین بار آماده می کرد. این ارائه ابزار ایمیل، مرور وب، اتاق های خبری و اتاق های چت به بوت.

همچنین به ما اولین بازجویی از آنچه که در نهایت تبدیل به راه حل ذخیره سازی OneDrive. کیف من کاربران را قادر به همگام سازی فایل ها بین یک دسکتاپ و یک کامپیوتر لپ تاپ. اوه ، و آن را نیز تا به حال یکی از تمام ت زمانی از نظر تبلیغات فن آوری ، جشن تیتر خود را ویژگی های جدید با کمک هیچ به غیر از رولینگ استونز.

انتشار سیستم عامل موج جدیدی از مالکیت PC را برانگیخت، با کمک کمی از پردازنده های پنتیوم اینتل و درایوهای سریع تر سی دی رام. سیستم عامل در چند هفته اول ۷ میلیون نسخه در فروش فروخت و بسیاری از طرفداران بزرگ برای خرید آن در روز انتشار صف کرده بودند.

بر خلاف سایت های دیگر، ما به طور کامل بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم، با استفاده از آزمون های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات. ما هميشه بهت ميگيم چي پيدا ميکنيم . ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید دریافت کنید. به ما بگویید آنچه شما فکر می کنم -- ایمیل ویرایشگر

88801100011088
SYDNEY, AUSTRALIA - AUGUST 24: Mikol Furneaux(L) waves two packages of Windows 95 software in the first store in Australia to sell the product at midnight 24 August. مایکروسافت امیدوار است تا پایان سال ۱۹۹۵ بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون نسخه از جهان نرم افزار را به فروش رساند. AFP PHOTO (عکس اعتباری باید تورستن بلک وود / AFP از طریق گتی تصاویر بخوانید)

این یک ربع قرن کامل از مایکروسافت تغییر محاسبات رومیزی به عنوان ما آن را می دانیم، با راه اندازی سیستم عامل ویندوز 95 است. نسخه پیشگامانه نرم افزار معرفی نمادین دکمه شروع، بلکه یک سیستم منو جدید و نوار وظیفه است که می آیند برای تعریف چگونه ما با تجربه ویندوز و رایانه های شخصی به طور کلی [...]

ویندوز 95 تبدیل 25 امروز و مایکروسافت کردم همه ما مه آلود چشم برای اولین بار در بررسی های مورد اعتماد ظاهر شد.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن