پلی استیشن 5 کنسول نشان داد در Sony آینده از بازی رویداد

سونی در نهایت پرده برداری از کنسول PS5 در آن سیاه و سفید, شکوه, شکوه خاموش چشمگیر آن آشکار رویداد با اولین نگا

توسط POSHTIBANNEWS در 23 خرداد 1399

سونی در نهایت پرده برداری از کنسول PS5 در آن سیاه و سفید, شکوه, شکوه خاموش چشمگیر آن آشکار رویداد با اولین نگاه اجمالی در آینده سخت افزار.

کنسول را کشتی با دو ردیف های مختلف فیزیکی و نسخه های دیجیتال – با دومی احتمالا تنها اجازه می دهد دیجیتال محبوبیت و فوق سنتی دیسک درایو. این یک عمل دیده ایم مایکروسافت با اتخاذ Xbox One S پس از آن سونی است پس از رد پای خود را با پلی استیشن 5.

مشخص شد در کنار یک گسترده تر نگاه Dualsense کنترل هدست و آنچه به نظر می رسد به یک کنترل از راه دور برخی از انواع. ما به احتمال زیاد پیدا کردن اطلاعات بیشتر به زودی به روز رسانی خواهد شد این مقاله با اطلاعات بیشتر هنگامی که ما آن را داشته باشد.

وجود دارد متاسفانه هیچ کلمه ای در قیمت گذاری یا بتنی تاریخ انتشار اما مدیر عامل شرکت Sony Computer Entertainment روشن ساخته است که PS5 راه اندازی خواهد شد این تعطیلات در کنار مجموعه ای از بازی های که شامل مارول مرد عنکبوتی: Miles Morales توسط Insomniac Games.

در حال حاضر پس از ماه انتظار, ما در نهایت باید یک ایده خشن از چه هر یک از نسل بعدی کنسول نگاه ما تلویزیون. من آن را قبول خواهد کرد بدجور عجیب و غریب برای دیدن پلی استیشن اتخاذ یک طرح رنگ فراتر از آن, سنتی, سیاه, و آن را قطعا برخی از مورد استفاده قرار گرفتن به.

برخی از بزرگترین عناوین در این مراسم پرده برداری شامل Resident Evil 8 افق: ممنوع غرب Pragmata, شیطان, را, روح بازسازی و چرخ ضامن دار و چکاچاک: شکاف از هم جدا. Sony آمد نوسانی با یک بهمن عظیم بازی و هوشمندانه برای نزدیک نشان می دهد با یک دارای گونه های برامده نگاه اجمالی در آن نسل بعدی کنسول.

کنسول شعار این زمان در اطراف "بازی هیچ محدودیتی ندارد" و به احتمال زیاد تبدیل به یک پیام اصلی در بازاریابی حرکت رو به جلو به طوری که بازیکن باید به شنیدن آن همه جا. ما علاقه مند به دیدن چگونه این کنسول طراحی شده است دریافت داده آن را مانند یک حرکت بزرگ از نرمال ،

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن