اپل نسل بعدی مک بوک می تواند ورزشی و همینطور لولا

وقتی که می آید به لپ تاپ طراحی بیشتر از زمان تاکید قرار داده است بر آنچه که ما در واقع می توانید ببینید. این ب

توسط POSHTIBANNEWS در 17 اردیبهشت 1399
وقتی که می آید به لپ تاپ طراحی بیشتر از زمان تاکید قرار داده است بر آنچه که ما در واقع می توانید ببینید. این به این معنی است که معمولا طراحان تمایل به تمرکز بر روی مواد مورد استفاده در ساخت لپ تاپ های لاغری و همچنین چگونه براق به نظر می رسد با استفاده از بیشتر گوشه های گرد. اما لولا چیزی است که بسیاری از ما احتمالا هرگز بیش از حد تصور.
تبلیغات

اما به نظر می رسد که اپل کرده است چرا که با توجه به یک گزارش از AppleInsider آنها را کشف کرده اند حق ثبت اختراع ثبت شده توسط شرکت کوپرتینو است که نشان می دهد که این شرکت می تواند به کاوش و همینطور بستگی دارد. به عنوان شما می توانید در نمودار بالا این نشان می دهد که اپل به دنبال ایجاد یک لپ تاپ است که می تواند ساخته شده از یک قطعه واحد از مواد به عنوان قطعه جداگانه ای از مواد مانند زمان طراحی از آن مدلهای macbook.

با توجه به ثبت اختراع این توضیحات "شخصی محاسبات دستگاه شامل یک قطعه بدن داشتن بدون درز ظاهر کلی است و شامل یک bendable بخش است که قادر به داشتن یک هموار منحنی شکل است. یک قطعه شامل یک بخش اول قادر به حمل یک صفحه نمایش مناسب برای ارائه محتوای بصری و قسمت دوم که قادر به حمل یک دستگاه ورودی مناسب برای پذیرش ورودی عمل است."

ثبت اختراع نیز نشان می دهد که با اتخاذ چنین طراحی است که می تواند کمک کند به جای یک صفحه نمایش انعطاف پذیر است که گسترش گذشته لولا. این به این معنی است که شاید صفحه نمایش مک بوک می تواند به نحوی با هم مخلوط با لمس نوار. که گفت: ما مطمئن هستیم که اگر اپل می تواند طرح را به این واقعیت اما این اولین بار است که شرکت کاوش ایده ایجاد دستگاه از یک قطعه واحد از مواد. در اوایل این سال وجود دارد حق ثبت اختراع برای دسکتاپ کامپیوتر مک که همچنین نشان داد بدون درز منحصر به فرد طراحی شده است.

در زمینه اپل >کامپیوتر. بیشتر بخوانید درباره لپ تاپ های مک بوک و ثبت اختراع. منبع: appleinsider



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن