پروژه مایکروسافت xCloud برای آندروید در حال حاضر در بتا

در دسترس است مایکروسافت قرار است پروژه xCloud را در دستگاه های اندروید ماه آینده منتشر کند، اما خبر خوب این اس

توسط POSHTIBANNEWS در 23 مرداد 1399
در دسترس است

project xcloudمایکروسافت قرار است پروژه xCloud را در دستگاه های اندروید ماه آینده منتشر کند، اما خبر خوب این است که اگر نتوانید منتظر امتحان کردن آن باشید، خیلی خوشحال خواهید شد که بدانید مایکروسافت در واقع نسخه بتای سرویس را امروز منتشر کرده است که اگر علاقه مند باشید، در واقع قادر خواهید بود آن را برای چرخشی پیش روی راه اندازی عمومی قرار دهید.

تبلیغات

باید توجه داشت که از آنجایی که این بتا است، مایکروسافت هشدار می دهد که می تواند برخی از quirks با این سرویس وجود دارد، اما در اکثر موارد آن را هنوز هم باید تا حد زیادی قابل پخش است. همچنین، به جای ارائه بیش از 100 عنوان، بتا فقط به پارسه دسترسی به حدود 30 بار پرتاب، اما هنوز هم باید بیش از اندازه کافی به شما تا زمانی که خدمات می رود زندگی می کنند برای همه است.

همچنین، ما می خواهیم اشاره کنیم که پارسه ها باید یا یک Xbox Insider باشند تا این سرویس را برای یک چرخش به دست بیاوبند، یا اشتراکی از سرویس Xbox Game Pass Ultimate داشته باشند. با فرض اینکه شما هم داشته اید، شما می توانید در واقع پیش بروید و برنامه Xbox Game Pass را از فروشگاه Google Play امروز دانلود کنید و امتحان کنید.

در مورد کاربران iOS متاسفانه به نظر می رسد که شما قادر به لذت بردن از xCloud در آی فون یا اپل نخواهید بود. اپل قبلا اعلام کرده بود که چون آنها در واقع نمی توانید کنترل آنچه بازی ها از طریق خدمات ارائه می شود ، آنها می توانند این نوع از برنامه ها و یا خدمات برای دستگاه های iOS تایید نمی کند ، بنابراین در حال حاضر به نظر می رسد تا آنجا که سیستم عامل های تلفن همراه هستند ، تنها آندروید قادر خواهد بود برای لذت بردن از این سرویس جدید. پروژه xCloud برای پرتاب کامل در 15 سپتامبر است.

در زمینه تلفن های همراه >انجمن. برای اطلاعات بیشتر در مورد آندروید, مایکروسافت و پروژه xCloud. منبع: engadget

88801100011088مایکروسافت قرار است ماه آینده پروژه xCloud را در دستگاه های اندروید منتشر کند، اما خبر خوب این است که اگر نتوانید منتظر امتحان کردن آن باشید، خیلی خوشحال خواهید شد که بدانید مایکروسافت در واقع نسخه بتای سرویس را امروز منتشر کرده است که در آن اگر علاقه مند باشید، در واقع قادر خواهید بود آن را برای یک چرخش جلوتر از راه اندازی عمومی به کار بگیرید. باید توجه داشت که از آنجایی که این [...]

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن