سناتور آمریکایی پیشنهاد لایحه ای برای پایان دادن به 'حکم ضد" رمزگذاری

در گذشته شرکت ها را مجبور به مبارزه با درخواست از سازمان های اجرای قانون در هر زمان که از آنها خواسته به دست ب

توسط POSHTIBANNEWS در 5 تیر 1399
در گذشته شرکت ها را مجبور به مبارزه با درخواست از سازمان های اجرای قانون در هر زمان که از آنها خواسته به دست بیش از اطلاعات در مورد مشتریان خود را. این روزها واز خیلی راحت تر به این معنا که شرکت های فن آوری در حال توزیع کلیدهای رمزنگاری به مشتریان خود را.
تبلیغات

این به این معنی است که اگر سازمان های اجرای قانون برای رفتن به گوگل یا اپل و درخواست برای دسترسی به یک دستگاه و یا اطلاعات از یکی از مشتریان خود را از آن خواهد بود (بیشتر) به طور کامل از دست خود را. در حال حاضر سه جمهوری خواه سناتور قضائیه رئیس کمیته لیندزی گراهام از کارولینای جنوبی, روحانی از آرکانزاس و مارشا بلکبرن از تنسی در حال ارائه یک لایحه که پایان آنچه که آنها خواستار "حکم ضد" رمزگذاری.

اصطلاح "حکم اثبات" استفاده می شود زیرا مانند ما گفت: حتی اگر اجرای قانون تا به حال حکم به این دلیل که کلید رمزنگاری در حال حاضر در دست مشتریان و نمی این شرکت های فن آوری, آن را نمی خواهد واقعا مهم است. همچنین با توجه به متمم پنجم در قانون اساسی ایالات متحده آن را به مردم می دهد حق از اینکه مجبور به تهمت زدن به خود مانند باز کردن قفل دستگاه خود و دادن دسترسی به سازمان های اجرای قانون.

با توجه به سناتور گراهام "در تاریخ اخیر ما با تجربه های متعدد تروریسم موارد و جدی فعالیت های جنایی که در آن اطلاعات حیاتی نمی تواند قابل دسترسی حتی پس از حکم دادگاه صادر شد. متاسفانه شرکت های فن آوری حاضر به افتخار این دستور دادگاه و کمک به اجرای قانون در تحقیقات خود را."

یا نه این لایحه تصویب خواهد شد باقی مانده است دیده شود اما ما تصور کنیم که وجود خواهد داشت مقدار زیادی از مقاومت مواجه است.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره قانونی حفظ حریم خصوصی و امنیت. منبع: zdnet



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن