آیفون 12 می تواند به صورت بالقوه تاخیر به عنوان تامین کننده عمده نتواند OLED کیفیت آزمون

برای بیشتر قسمت ها, سامسونگ, لوازم بسیار زیادی از پانل های OLED برای اپل برای استفاده در آیفون خود. اما برای ک

توسط POSHTIBANNEWS در 26 خرداد 1399

برای بیشتر قسمت ها, سامسونگ, لوازم بسیار زیادی از پانل های OLED برای اپل برای استفاده در آیفون خود. اما برای کاهش اتکا به سامسونگ و اپل است که گفته می شود کار با تامین کنندگان دیگر مانند بانک مرکزی که در گذشته تحویل داده ارائه به شرکت کوپرتینو برای انواع اپل-محصولات مرتبط می باشد.

تبلیغات

اما بانک مرکزی است گفت: همچنین به دنبال انتقال به تهیه OLED اما به نظر می رسد که آنها را به یک شروع خوب. با توجه به یک گزارش از انتشار DDaily آنها ادعا می کنند که بانک مرکزی تا به حال "شکست خورده" را برای اولین بار حمل و نقل از پنل های OLED برای اپل به عنوان آنها نکرد آن آزمایش کنترل کیفیت.

در این نقطه در زمان آن نامشخص است که این ممکن است جای گرفته اند و چگونه آن را به طور بالقوه می تواند بر روی آی فون 12 راه اندازی زمان. ما شنیده ام که آیفون 12 می تواند با تاخیر در این سال به دو ماه اکتبر و یا نوامبر, اما ما مطمئن هستیم که اگر این می توانست به همین دلیل و یا اگر آن را می تواند مربوط به چیز دیگری است.

شده اند وجود دارد گزارش می دهد که اپل در حال همکاری با بانک مرکزی و تست این شرکت پنل های OLED پس حداقل در ماه اوت سال گذشته پس از آن ممکن است که این مسائل ممکن است رخ داده است پیش از این در و ممکن است تاثیر آی فون 12 راه اندازی اما در هر صورت از آنجا که هیچ تایید یا بو یا اپل آن را با یک دانه نمک است.

در زمینه اپل >تلفن های همراه >شایعات. بیشتر بخوانید درباره آی فون و آی فون 12. منبع: macrumors



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن