غارت جعبه به زودی می تواند 'قمار در انگلستان و آن را تغییر بازی

بازی های ویدئویی غارت جعبه به زودی می تواند طبقهبندی به عنوان قمار محصولات در انگلستان معنی آنها دیگر می تواند

توسط POSHTIBANNEWS در 19 خرداد 1399

بازی های ویدئویی غارت جعبه به زودی می تواند طبقهبندی به عنوان قمار محصولات در انگلستان معنی آنها دیگر می تواند به فروش می رسد به تحت 18s در شکل فعلی خود.

افزودنیها که نیاز به پارسه به دست بیش از پول نقد برای مشخص اقلام جایزه به عنوان کاراکتر و لباس و سلاح های در حال بررسی توسط وزارت دیجیتال, فرهنگ رسانه و ورزش است.

دولت نگران است شيوع غارت جعبه می تواند آموزش کودکان به قمار است و در حال حاضر خواستار مدارک و شواهد بر این موضوع است.

MP کارولین هریس است که ریاست یک صلیب کمیته حزب در این باره گفت: "آنها تقریبا نظری کالا که تنها برای کمک به عادی سازی و تشویق جوانان به شانس. همه بیش از حد اغلب این منجر به جوانان در حال توسعه اعتیاد به قمار."

مرتبط: بهترین بازی PS4 2020

غارت جعبه ها به ویژه در بازی مانند EA Sports جشن شبیه سازی فوتبال حق رای فیفا. در آخرین نسخه FIFA 20 غارت جعبه در شکل نهایی تیم بسته. پارسه صرف پول در میکرو معاملات است که آنها را قادر به اضافه کردن بازیکنان به تیم نهایی خود را. اما پارسه نمی دانم که بازیکنان آنها در حال دریافت زمانی که آنها دست بیش از پول نقد است.

در سال 2018 EA Sports ساخته شده در اطراف £850 میلیون از تیم نهایی میکرو معاملات در داخل بازی آن را در حال حاضر فروخته شده به مصرف کنندگان پس از آن نشان دهنده یک منبع اصلی درآمد برای این شرکت (از طریق DreamTeamFC).

EA ممکن است بالا ترین مشخصات, اما قطعا نیست و تنها ناشر به جای تمرکز بر غارت جعبه. گاردین امروز گزارش اشاره می کند که 71 درصد از بازی های موجود در بخار را غارت جعبه های موجود در مقایسه با فقط 4% از ده سال پیش.

اگر قانون به تصویب می رسد در انگلستان این امر نیاز به بازی ناشران برای تغییر غارت جعبه به طور قابل توجهی در جهت ادامه آنها را به فروش. یک گمان آنها می خواهم به فاش کردن تمام آیتم های داخل میکرو معامله.

MP شده اند در تلاش برای ممنوعیت بسیاری جعبه از تابستان گذشته پس از گزارش منتشر شده توسط DCMS گفت: "غارت جعبه ها به خصوص سودآور برای شرکت های بازی آمده اما در هزینه های بالا به خصوص برای مشکل قماربازان در حالی که افشای کودکان به پتانسیل آسیب برساند.

"خرید غارت جعبه بازی یک بازی از شانس است و آن زمان این قوانین قمار گرفتار. ما در چالش با دولت به توضیح دهد که چرا لوت جعبه باید معاف از قمار عمل می کنند."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن