سامسونگ توجه داشته باشید کهکشان 20 قیمت گذاری ممکن است شما را متعجب

گوشی در طول سال بالا رفته قیمت در جایی که این روزها شاهد یک شاخص قیمت بیش از $1,000 خوانده شده را علامت به سخت

توسط POSHTIBANNEWS در 21 تیر 1399

گوشی در طول سال بالا رفته قیمت در جایی که این روزها شاهد یک شاخص قیمت بیش از $1,000 خوانده شده را علامت به سختی می آید به عنوان یک شگفتی است. با این حال وجود دارد برخی از خبر خوب برای توجه داشته باشید کهکشان 20 مشتریان چرا که اگر شایعات را باور, آن را در واقع ممکن است در نهایت ارزان تر از Galaxy Note 10.

تبلیغات

شما را به برخی از زمینه بالاترین پایان Galaxy Note 10 مدل Note 10 Plus, شد, قیمت 1.5 میلیون برنده که تقریبا تبدیل به $1,250. اما اگر این شایعات درست است که توجه داشته باشید 20 فوق العاده شایعه به بالاترین end مدل می تواند در قیمت 1.45 میلیون برنده است که تقریبا $1,210 پس از تبدیل.

در حال حاضر تفاوت قیمت به نظر می رسد تقریبا قابل اغماض است اما اگر آن را در واقع باعث می شود یک تفاوت بزرگ. دلیل این است که ما دیده ایم قیمت ها تنها تا کنون تا به آن را ببینید در واقع در حال حفظ و یا حتی رها کردن فقط یک بیت نشانه خوبی است. همچنین بهتر است از دیدن قیمت بالا برود بنابراین حتی اگر آن است که یک حاشیه تفاوت آن را بهتر از هیچ چیز است.

البته قیمت ها در کره ای به دست آورد که تا چه مقدار از آن ترجمه به دلار آمریکا زمانی که آن می رسد stateside باقی مانده است دیده می شود. آن را با یک دانه نمک در حال حاضر, اما سامسونگ است که انتظار می رود برای به اشتراک گذاشتن جزئیات بیشتر در مورد تبصره 20 در یک رویداد در تاریخ 5 اوت پس از بررسی با ما برای جزئیات بیشتر.

در زمینه تلفن های همراه >شایعات. بیشتر بخوانید درباره Galaxy Note 20 و سامسونگ. منبع: phonearena



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن