در اینجا ما اولین نگاه اجمالی در ایکس باکس سری X راه اندازی صدا

مایکروسافت در یک ویدیوی جدید به نظر می رسد که ویژگی های ایکس باکس سری X راه اندازی صدا و مارک اولین بار شنیده

توسط POSHTIBANNEWS در 17 اردیبهشت 1399

مایکروسافت در یک ویدیوی جدید به نظر می رسد که ویژگی های ایکس باکس سری X راه اندازی صدا و مارک اولین بار شنیده ایم کنسول یاد صدای جرنگ جرنگ.

در سال های گذشته, ایکس باکس برای تلفن های موبایل راه اندازی شده اند و نه با صدای بلند و بمب افکن, مماس با مواد منفجره جلوه های صوتی و متمایز تصاویر. این بار به نظر می رسد این شرکت با هدف چیزی بیشتر انجام نگرفته است.

شما می توانید آن را برای خودتان زیر, اما آن را با یک خجالتی ارکستر تن قبل از طلوع به چیزی بلندتر و شگفت آور و آرامش بخش است.

به عنوان این اتفاق جدید و بهبود یافته Xbox آرم محو به نظر قبل از محو احتمالا ساخت راه برای رابط کاربر و یا هر بازی/نرم افزار شما با استفاده از.

در مقایسه با ایکس باکس سری X که برای تلفن های موبایل مانند یک نارنجک رفتن در تلویزیون شما این است به مراتب جذاب تر و باید نیمه شب جلسات بازی کمی آسان تر در گوش.

در بالا تصویری منتشر شد به ترویج ایکس باکس سری X دیجیتال نمایشگاه برگزار خواهد شد که در مارس 7 در 4 بعد از ظهر BST. از آن خواهد شد اولین بار خواهیم دید گیم پلی بازی بر روی نسل بعدی کنسول بنابراین آن را حس می کند به کسی را دست انداختن فرایند راه اندازی چند روز قبل.

فراتر از جدید آشکار برای Assassin's Creed سالن پذیرایی خدای اودین این مراسم با محتویات ناشناخته باقی می ماند اگر چه ما تصور Cyberpunk 2077 Elden حلقه و دیگر آینده فیلم های پرفروش را ظاهر.

ما خواهید بود با پوشش این رویداد آن را به عنوان اتفاق می افتد با تمام آخرین اخبار و اطلاعیه ها, بنابراین مطمئن شوید که برای نگه داشتن چشم در بررسی مورد اعتماد برای همه ضروری پوشش. انتظار نداریم که اول ارائه این زمان در اطراف, اگر چه مایکروسافت این است که صرفه جویی در آن را برای خود قرار دادی رویداد در ماه جولای.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن