به سادگی آنجا بنشین! شروع استخر پیش ساخته

قیمت و هزینه استخرهای پیش ساخته به موارد گوناگونی وابسته است .به طور کلی استخر پیش ساخته یک طراحی و اجرای پر

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

قیمت و هزینه استخرهای پیش ساخته به موارد گوناگونی وابسته است .به طور کلی استخر پیش ساخته یک طراحی و اجرای پر هزینه است اما به دلیل ماندگاری بالا هزینه های تعمیرات و نگهداری کمتری در مقایسه با استخر های بتنی دارد. در هنگام خرید به این موارد دقت نمایید. در بسته بندی برخی از استخر پیش ساخته لوازم جانبی مانند نردبان ورود ، پمپ تصفیه آب مدل شنی یا فیلتری , درپوش جهت جلوگیری از ورود گرد و خاک به داخل آب ، کف پوش استخر از جنس گونی ، سی دی و کاتالوگ آموزشی اینتکس جهت نصب و راه اندازی را دارد . در بسته بندی برخی از استخر پیش ساخته لوازم جانبی مانند نردبان ورود ، پمپ تصفیه آب مدل شنی یا فیلتری , درپوش جهت جلوگیری از ورود گرد و خاک به داخل آب ، کف پوش از جنس گونی ، سی دی و کاتالوگ آموزشی اینتکس جهت نصب و راه اندازی را دارد . آیا شما نیز منتظر تولید این ابر استخر فوق العاده بوده اید یا خیر؟  Article h as  been g en​er at​ed ​with the help ᠎of G SA Con​te​nt Generator  Demoversi​on.

استخر های پیش ساخته وابسته به اینکه از نوع ببرزنتی و یا فایبرگلاس باشند می توانند قیمت های متفاوتی نیز داشته باشند . استخر فایبرگلاس جزو استخر های نوین و زیبا و لوکس به حساب می آیند و می تواند خانه یا ویلای شما را به زیبایی چشم گیری برساند. اینتکس از سازندگان بسیار معروف و مشهور و شناخته شده در سراسر جهان است که اینبار در سال 2017 یک محصول خارق العاده و ویژه ای دیگر را با تنوع بسیار زیاد تولید کرد و روانه بازار جهانی کرد. امروزه برای ساخت استخر بتنی هزینه های زیادی را باید متحمل شد و مراحل زیادی را مانند گود برداری , عایق کاری ، کاشی کاری و لوله کشی , تاسیس موتور خانه و تصفیه خانه جهت تصفیه آب را انجام داد و از طرفی فضای شما را اشغال میکند و به صورت ثابت میماند اما استخر های آماده اینتکس و استخر پیش ساخته اینتکس بسیار ارزان تر و مبلغ آن از استخر های بتونی بسیار پایین تر است و از نظر حمل و نقل و جا به جایی به راحتی میتوان آن را به نقطه ای دیگر هدایت نمود . Post was generated  by GSA​ Conte nt G​enerator DEMO!

استخر پیش ساخته پرتابل اینتکس با قابلیت متحرک بودن از جنس برزنت ضخیم و الیاف ابریشم به صورت تار و پود با روکش چند لایه pvc ساخته شده اند و جنس پایه های آن از آهن گالوانیزه روکش شده ضد زنگ ساخته شده و دوام بالایی دارد ، از استخر پیش ساخته اینتکس کم هزینه و به صرفه در مناطق شرجی و شرایط آب و هوایی مختلف میتوان استفاده کرد و از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار هستند در ضمن به غیر از فصل تابستان برای استفاده در فصل سرما میتوانید از آب گرم استفاده کنید چرا که بدنه این مدل ها محکم هستند و آب گرم هیچ نوع صدمه ای به آن نمیزند . این پارچه ها دوام بسیار خوبی در برابر وزن و حجم بسیار بالای آب داشته و همچنین رطوبت نیز تاثیری بر روی آن نخواهد گذاشت . از استخر های پیش ساخته به دلیل نصب آسان و راحت در هر مکانی میتوانید استفاده کنید بخصوص در ویلاهای شخصی و منازل با حیاط های بزرگ جهت شنا و تفریحات آبی ، و مصارف کشاورزی و صنعتی و جهت آب درمانی ، قابل استفاده در داخل زمین و روی زمین ، و قابل اجراء در زیر زمین منزل یا پارکینگ یا حتی بر روی پشت بام منزل ، با ایمنی بالا ، اینگونه استخر های اینتکس تشکیل شده از یک پارچه برزنتی و اتصالات فلزی میباشند که با نصب شدن پایه های استخر بر روی پارچه برزنتی آنها استخر تکمیل و قابل استفاده میباشند ، نصب و راه اندازی آنها در کمتر از 2 ساعت انجام میشود ، و جزو بهترین نوع استخر های پیش ساخته خانگی و …

یک فیلتر یا دستگاه تصفیه آب نیز در کنار و بیرون از استخر نصب میشود که کار تصفیه آب را به عهده دارد. باید خاطر نشان کرد که سیستم های لوله کشی بسته به شرایط مکانیکی و ساختمانی که در آن استخر اجرا میشود می توانند متفاوت باشند . در نظر داشته باشید که هر چه مقاومت و استحکام بیشتری از سازه انتظار داشته باشیم و رویه ساخت استخر پیچیده تر باشد ، در کل هزینه ساخت استخر بیشتر خواهد بود و باید قبل از شروع عملیات نسبت به بررسی وضعیت اقتصادی اقدام نمود . پس با توجه به ویژگی هایی که تا به حال در رابطه با این استخر دریافت کردید، توجه داشته باشید قبل از آنکه تصمیم بگیرید یک استخر بتنی بسازید و هزینه زیادی پرداخت کنید به این قابلیت ها دقت کنید. باید شرایط زمین، لوله کشی، تخلیه آب استخر و… باید قبل از قرار دادن در محل مورد نظر، گود برداری و تمهیدات لازم صورت گیرد. در طی پروژه ساخت استخر ، پیمانکار استخر باید عمق استخر را با توجه به نیاز مصرف کنندگان اجرا نماید . سطح داخلی استخر های فایبرگلاس به شدت مقاوم است به همین جهت می تواند در بربر تغییرات دمایی و شست و شو های استخر پرورش ماهی مقاومت داشته باشد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن