چرخش چرخ رولت نت فلیکس با بازی جدید شافل ویژگی

نت فلیکس به نظر می رسه که خیلی جدی میشه در مورد اضافه کردن یک ویژگی بازی شافل. در حال حاضر جریان behemoth اضاف

توسط POSHTIBANNEWS در 28 مرداد 1399

نت فلیکس به نظر می رسه که خیلی جدی میشه در مورد اضافه کردن یک ویژگی بازی شافل. در حال حاضر جریان behemoth اضافه کردن ویژگی به صفحه اصلی برخی از کاربران پیش از رول آینده.

جریان غول تایید کرده است (از طریق TechCrunch) که آن را دوباره بازی با ویژگی ما برای اولین بار در ماه آوریل سال گذشته تست شده ، به عنوان بخشی از خوراک محتوای اصلی بیننده است.

که iteration در داخل فید کاربران می شد و بینندگان را تشویق می کرد تا از برخی از محبوب ترین برنامه های خود را به "پخش یک قسمت محبوب" تشویق کنند. نسخه های دیگر از آزمون آن را آشکار به سادگی به عنوان "بازی چیزی" در رابط برنامه tabbed دیده اند.

مرتبط با : بهترین سری نت فلیکس به تماشای در حال حاضر

در حال حاضر این گزینه در زیر تصویر پروفایل ظاهر می شود زمانی که برخی از کاربران برنامه تلویزیونی Netflix را آتش می اندازد. بنابراین، اگر شما واقعا نمی خواهید به سرگرم چشم انداز اسکن را از طریق آن منوها هنوز دوباره، این می تواند حق تا کوچه خود را.

شرکت می گوید که این فرصت را به بینندگان خواهد داد تا محتوایی را که در خط سلیقه آنها ست پیدا کنند. بنابراین، اگر شما در حال ناهار خوری با مستند، اقامت تا با استند آپ نشان می دهد و bro-ing پایین کمدی دوستان، برنامه شما را با چیزی که آن را منحصر به فرد دم دم دم می دهد.

ممکن است چیزی باشد که شما با آن آشنا هستید، یا یک برنامه تلویزیونی جدید یا فیلم سرویس فکر می کند که شما بر اساس عادت های قبلی مشاهده خود دوست خواهید داشت / هر آنچه که در آن زمان فشار می دهد. این مسلم نیست که نت فلیکس این قابلیت را برای همه کاربران به ارمغان خواهد آورد، اما واضح است که این شرکت به دنبال بهترین راه برای اضافه کردن آن به تجربه است.

با توجه به نت فلیکس است از دست دادن برخی از آن همه زمان بزرگ کمدی نشان می دهد در طول چند ماه آینده، 'بازی یک قسمت محبوب' ویژگی ممکن است بهترین راه برای رفتن، بنابراین بینندگان ممکن است شانس چرخش که چرخ رولت Netflix و بازی چیزی کاملا تصادفی به طور مستقیم از صفحه اصلی خود را دریافت کنید.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب