ما آداب و رسوم توقیف 4000 دلار ارزش جعلی AirPods

جعلی محصولات اپل نیست دقیقا ، داده های خود را بالا مطلوبيت آن را تعجب آور نیست که بسیاری از جعل کنندگان امیدوا

توسط POSHTIBANNEWS در 31 خرداد 1399
جعلی محصولات اپل نیست دقیقا ، داده های خود را بالا مطلوبيت آن را تعجب آور نیست که بسیاری از جعل کنندگان امیدوارند به استفاده از آن و سود کردن مشتریان شکی به آن نداریم. خوشبختانه هر چند به نظر می رسد که ما در حال حاضر کمی کمتر جعلی محصولات اپل در بازار.
تبلیغات

این است که به لطف ما گمرک و حفاظت از مرزهای که به تازگی اعلام کرد که آنها کشف و ضبط حدود 4000 دلار ارزش جعلی AirPods. به گزارش آژانس آنها کشف جعلی AirPods زمانی که بسته بندی آنها ذکر شده بود به عنوان باتری های یون لیتیوم. آنها سپس آن را باز کرد به بازرسی بسته های به اطمینان حاصل شود که آنها آنچه را که آنها مدعی بودند اما آنها به سرعت کشف کردند که بسته بندی و نشانه گذاری بر روی جعبه نمی شد سازگار با "کیفیت یک محصول قانونی و مشروع".

پس از تایید سوء ظن خود را, آنها را تبدیل به کالاهای جعلی برای تخریب. با توجه به شین کمپبل منطقه پورت مدیر شیکاگو "کالاهای تقلبی, مانند این, آسیب اقتصاد ما. هنگامی که جنایتکاران فروش این اقلام آن محروم کسب و کار مشروع از پر رونق است. متاسفانه بسیاری از شهروندان را متوجه اثرات مضر که محصولات تقلبی را در آمریکا کسب و کار و شغل است."

در حالی که تعدادی از جعلی AirPods کشف و ضبط شده است اما یک قطره در اقیانوس از نظر تعداد محصولات تقلبی شناور در مورد بازار امروز گمان ما هر کمی کمک می کند.

در زمینه اپل >صوتی >تبادل نظر. بیشتر بخوانید درباره AirPods هدفون و قانونی است. منبع: cnet



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن