به بیرون درز عکس نکات در PS5 را Customizability

با PS4 هنگامی که شما خرید کنسول شما نیاز به انتخاب رنگ از سمت راست دروازه. این است زیرا هنگامی که کنسول انتخاب

توسط POSHTIBANNEWS در 7 مرداد 1399

با PS4 هنگامی که شما خرید کنسول شما نیاز به انتخاب رنگ از سمت راست دروازه. این است زیرا هنگامی که کنسول انتخاب شده است, شما اساسا باید برای زندگی خود را با انتخاب رنگ. اما سونی می تواند به فکر ساخت یک رویکرد متفاوت با آینده کنسول PS5.

تبلیغات

در یک پست ساخته شده در A9VG فروم آن را نشان می دهد چندین پوسته قطعه از PS5 احتمالا در یک مرکز تولید بشه. در حالی که ما انتظار داریم که بخش هایی از PS5 ساخته خواهد شد به طور جداگانه و چه جالب است که داخل این پوسته که در آن به نظر نمی رسد به هر گونه پیچ.

این امر منجر به حدس و گمان است که به صورت صفحات PS5 به راحتی می توان ظهور کردن و حذف و تعویض با یکی دیگر از چهره صفحه در رنگ های مختلف. آن را نیز می تواند باز کردن درب برای سفارشی تر و نسخه ویژه کنسول PS5 که در آن به جای داشتن به خرید کل کنسول گیمر می تواند با توجه به گزینه برای خرید فقط در صورت صفحات به جای.

Sony رئیس بازاریابی Eric Lempel به نظر می رسید به اشاره در این که در طول یک مصاحبه با Geoff Keighley Lempel گفت که سونی خواهد بود صحبت کردن در مورد سفارشی و نسخه ویژه کنسول طرح در آینده است. در هر صورت ما باید منتظر رسمی تر, جزئیات, اما امیدوارم این سفارشی سازی شایعات در واقع درست است.

در زمینه بازی >شایعه. بیشتر بخوانید درباره Ps5 و سونی. منبع: playstationlifestyle.net



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب