صفری می تواند به صورت خودکار ترجمه زبان در iOS 14

اپل است که به آن مرورگر سافاری یک جراحی کشیدن صورت عمده در iOS 14 از جمله علاوه بر این از یک ساخته شده است در

توسط POSHTIBANNEWS در 13 خرداد 1399

اپل است که به آن مرورگر سافاری یک جراحی کشیدن صورت عمده در iOS 14 از جمله علاوه بر این از یک ساخته شده است در صفحه مترجم با توجه به یک گزارش جدید.

بر اساس اولیه ساخت این سیستم عامل قابل دسترسی توسط 9to5Mac این شرکت به طور پیش فرض مرورگر قادر خواهد بود به ترجمه تمام صفحات بدون نیاز به شخص ثالث.

این سایت می گوید: ترجمه خودکار در دسترس خواهد بود که نشان می دهد که در هنگام بازدید از یک صفحه منتشر شده در زبان های مختلف صفری اطمینان حاصل شود آن ارائه شده است در انتخاب خود زبان.

بیشتر هنوز هم آن را گزارش ممکن است برای سوئیچ بین نسخه اصلی و نسخه ترجمه شده از صفحه بدون طراوت آن است.

اما سافاری تنها ممکن است ابتدا با اپل در حال برنامه ریزی در ارائه خدمات ترجمه در سراسر سیستم عامل از جمله در فروشگاه App. بررسی نوشته شده در یک زبان دیگر ترجمه خواهد شد, برای مثال, این گزارش می گوید.

مرتبط با: iOS 14 لیست علاقه مندی های

این گزارش می گوید همه ترجمه برگزار خواهد شد offline حصول اطمینان از کاربران نمی خواهد نیاز به اتصال به اینترنت به منظور مشاهده صفحه زبان مادری خود را.

و همچنین به عنوان ترجمه از ویژگی های این شرکت نیز ممکن است اضافه کردن کامل اپل مداد پشتیبانی از صفری که بدان معنی است که کاربران را قادر به استفاده از علامت گذاری به عنوان ابزار. این گزارش می آید در میان شایعات اپل نیز ممکن است شروع به ارائه اپل مداد سیاه.

که با توجه به توییتر نشت از زیر دارنده حساب نیست که برای ما شناخته شده است. با توجه به MacRumors منبع شده است در وقتی که می آید به اپل سخت افزار نشت در گذشته پس از آن خواهید بود برای دیدن در صورتی که این می آید به ثمر.

9to5Mac منتشر کرده است تعدادی از iOS 14 نشت در هفته های اخیر از درز در اوایل ساخت این سیستم عامل. این معلوم نیست که آیا همه این ویژگی ها آن را به نسخه نهایی این سیستم عامل با توجه به اعلام آنلاین WWDC سال 2020 در اواخر این ماه.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن