PSA: عکس های گوگل است که دیگر پشتیبان گیری از عکس ها از این عمده برنامه های

اگر شما با استفاده از گوگل عکس ها به عنوان یک فروشگاه توقف خود را برای حفظ تمام تصاویر خود را پس از آن وجود دا

توسط POSHTIBANNEWS در 10 تیر 1399

اگر شما با استفاده از گوگل عکس ها به عنوان یک فروشگاه توقف خود را برای حفظ تمام تصاویر خود را پس از آن وجود دارد برخی از تغییرات در این سرویس شما باید بدانید در مورد.

در حمایت از سند گوگل در حال حاضر متوقف پشتیبان گیری خودکار برای پوشه ها از برجسته پیام رسانی و خدمات رسانه های اجتماعی مانند Facebook, WhatsApp, Instagram, WhatsApp و Snapchat.

این شرکت می گوید: اندازه گیری است که گرفته شده به "صرفه جویی در منابع اینترنتی" در طول COVID-19 همه گیر و به نظر می رسد به طور موقت حرام است. کاربران هنوز هم می تواند به صورت دستی فعال کردن پشتیبان گیری برای برنامه های در سوال. این شرکت می گوید همه قبلا حمایت کردن عکس ها در حال تامین است.

مرتبط: بهترین دوربین گوشی

در آن گزارش اندروید پلیس می گوید برنامه های زیر تحت تاثیر قرار: Facebook, Helo, Instagram, خط, پیام, رسول, اسنپ چت و توییتر و وایبر و واتساپ.

در حمایت از سند این شرکت می گوید:

مردم های بیشتر عکس ها و ویدئوها با توجه به COVID-19. برای صرفه جویی در منابع اینترنتی تهیه نسخه پشتیبان و همگام سازی خاموش شده برای دستگاه پوشه های ایجاد شده توسط برنامه های پیام رسانی مانند WhatsApp, پیام, و, Kik. شما می توانید این تغییر در هر زمان در تنظیمات.

مهم:

شما می توانید پشتیبان گیری و همگام سازی تنظیمات در هر زمان در این برنامه ها.
هنگامی که پشتیبان گیری و همگام سازی خاموش است, شما هنوز هم می توانید عکس ها و فیلم ها از برنامه های پیام رسانی بر روی دستگاه خود و انتخاب فرد, عکس ها و ویدئوها را به بالا.
قبلا حمایت کردن عکس ها و ویدئوها از برنامه های پیام رسانی نمی کنند.

این تصمیم پس از گوگل نیز تصمیم به کاهش میزان ارسال بیت از ویدئوها برای یوتیوب برای کمک به کاهش فشار بر آنلاین زیرساخت در طول بیماری همه گیر. امثال Netflix و دیزنی به علاوه همچنین به دنبال کت و شلوار اما این خدمات در حال حاضر به حداکثر کیفیت برای کسانی که با دستگاه های سازگار.

این هفته گوگل نورد از به روز رسانی عمده برای عکس های خود را برنامه با ویژگی های جدید از جمله یک تصویر نقشه بهبود خاطرات از کتابخانه در حالی که Automatica خلق شده اند نقل مکان کرد و از خاطرات تب در سیستم عامل.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن