در حال حاضر آسان تر برای تعمیر مک در فروشگاه های تعمیر شخص ثالث

اپل بدیهی است که اگر همه مشتریان به ارسال کامپیوتر خود را در آن را در مقابل ارسال آن را به فروشگاه های شخص ثال

توسط POSHTIBANNEWS در 28 مرداد 1399
اپل بدیهی است که اگر همه مشتریان به ارسال کامپیوتر خود را در آن را در مقابل ارسال آن را به فروشگاه های شخص ثالث تعمیر. متاسفانه، هزینه گرفتن مک خود را تعمیر رسمی می تواند گران باشد، به همین دلیل است که شخص ثالث تعمیر مغازه ها جذاب تر است، اما همچنین این سوال وجود دارد که آیا یا نه این تعمیرات قابل اعتماد و اگر قطعات واقعی هستند.
تبلیغات

خبر خوب این است که اگر این نگرانی شما ست، شما خوشحال خواهید شد که بدانید که اپل از آن زمان برنامه تعمیر مستقل خود را برای پوشش رایانه های مک گسترش داده است. قبلا, این برنامه تقریبا فقط به آیفون باز بود, اما در حال حاضر که آن را پوشش می دهد مک, مشتریان گزینه های بیشتری برای انتخاب از زمانی که آنها نیاز به دریافت کامپیوتر خود را ثابت.

برای کسانی که ناآشنا هستند، این برنامه تعمیر مستقل نوعی سازش برای تعمیرفروشگاه های کوچکتر است که سرمایه ثبت نام برای ارائه دهنده خدمات مجاز را ندارن. این اجازه می دهد تا مغازه های کوچکتر برای ثبت نام در دوره های آموزشی رایگان به طوری که آنها بیشتر آشنا با فرایندهای تعمیر اپل، و همچنین قادر خواهد بود برای خرید قطعات رسمی در هنگام تعمیر دستگاه هایی مانند آیفون و (در حال حاضر) کامپیوترهای مک.

به گفته جف ویلیامز، مدیر عامل اپل، "وقتی یک دستگاه نیاز به تعمیرات دارد، ما می خواهیم مردم به یک راه حل مطمئن و قابل اعتماد دسترسی داشته باشند - این گسترش آخرین به هزاران مکان تعمیر ی که در طول سال گذشته اضافه کرده بودیم می پیوندد. ما مشتاقانه منتظر آوردن آن تجربه تعمیر مناسب و قابل اعتماد برای کاربران مک ما است."

در زمینه اپل >کامپیوتر. اطلاعات بیشتر در مورد iMac, iMac Pro, مک پرو, مک بوک ایر و مک بوک پرو. منبع: رویترز



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن