چند هنگ کنگ بر اساس Vpn, گیر افتاد, ورود اطلاعات کاربر

یکی از دلایل بسیاری از مردم را انتخاب کنید برای استفاده از Vpn ها است چرا که آنها طراحی شده برای رمزگذاری داده

توسط POSHTIBANNEWS در 30 تیر 1399

یکی از دلایل بسیاری از مردم را انتخاب کنید برای استفاده از Vpn ها است چرا که آنها طراحی شده برای رمزگذاری داده های خود را و همچنین محافظت از حریم خصوصی شما. که تقریبا فروش اصلی آن نقطه که در آن شما می توانید استفاده از آن را هنگامی که شما در فای عمومی و یا اگر شما به سادگی باید به جای نمی ارائه دهنده اینترنت خود را می دانم آنچه شما تا هستیم.

تبلیغات

با این حال به نظر می رسد که در هنگ کنگ Comparitech باب Diachenko کشف کرده اند که وجود دارد چند تونن بودند که با ورود اطلاعات کاربر با وجود این واقعیت است که آنها تبلیغ شده است که آنها را سوار بر چنین شیوه. این شامل تقریبا 1TB ارزش ثبت در یک Elasticsearch خوشه ای توسط UFO VPN.

سیاهههای مربوط حاوی اطلاعات مانند رمز عبور حساب کاربری, نشانه, آدرس IP کاربر دستگاه های سرویس دهنده VPN است که این کاربران متصل به آن به نظر می رسد در ذخیره متن فرمت که اساسا اجازه داده هر کسی به آنها را مشاهده کنید. زمانی که بشقاب پرنده VPN هشدار داده شد به این موضوع آنها را سرزنش coronavirus همه گیر برای این موضوع بیان کرد که با توجه به "پرسنل تغییرات" آن مانع از کارکنان خود را از تامین امنیت پایگاه داده های شبکه.

UFO VPN است که نه تنها در این چند تن دیگر در هنگ کنگ مبتنی بر خدمات VPN مورد یافت شد انجام چیزی مشابه به همین. همانطور که برای بشقاب پرنده ها, VPN, آنها ادعا کرد که این سیاهههای مربوط نگهداری می شدند برای ترافیک-نظارت بر عملکرد حتی هر چند که به نظر می رسد در مقابل این شرکت ادعا می کند که آنها را پیگیری فعالیت های کاربر.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره چین و حفظ حریم خصوصی. منبع: theregister



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن