Xiaomi Mi 10 در مقابل Xiaomi Mi 10 Pro: 3 تفاوت های بزرگ شما نیاز به دانستن در مورد

اگر شما در شکار برای گل سرسبد گوشی های هوشمند Xiaomi در سال 2020 و سپس شما احتمالا یک چشم در هر دو Xiaomi Mi 1

توسط POSHTIBANNEWS در 3 مرداد 1399

اگر شما در شکار برای گل سرسبد گوشی های هوشمند Xiaomi در سال 2020 و سپس شما احتمالا یک چشم در هر دو Xiaomi Mi 10 و Xiaomi Mi 10 نرم افزار.

پس از مارک های تلفن های آغاز شده با استفاده از نرم افزار ' نام مورد آن را تبدیل به طور فزاینده دشوار به قضاوت کنیم چه چیزی باعث می شود دستگاه شایسته تگ. گاهی اوقات تفاوت بین نرم افزار و مدل های معمولی حداقل هستند در حالی که بار دیگر آن مخالف است. در اینجا آن را قطعا سابق.

قبل از ما به تفاوت آن را قطعا ارزش به سرعت رفتن بیش از آنچه شده است همان است بسیار زیادی از آن. هر دو گوشی نگاه و احساس هم دقیقا همان است. همان ابعاد و وزن (208g) و پورت. آنها همان 6.67-inch FHD+ 90Hz OLED با صفحه نمایش منحنی طرف و صدایی استریو بلندگو. جالب, نرم افزار مدل و حتی دارای همان مشخصات به عنوان شما پیدا کردن یک 5G-فعال Snapdragon 865 و 8GB و یا 12GB LPDDR5 رم.

هر دو آنها فاقد همان چیزهایی بیش از حد; ویژه رتبهبندی IP و ذخیره سازی قابل ارتقا.

به طوری که از راه بیایید یک نگاه و دیدن آنچه که در واقع متفاوت است.

1. Xiaomi Mi 10 نرم افزار واقعا می رود یک گام بیشتر با دوربین

حتی اگر هر دو دارای یک 108MP دوربین اصلی با افتخار نشسته در بالای عمودی دوربین دست انداز وجود دارد بسیاری از چیزهای مختلف با دوربین آرایه در اینجا. Mi Pro 10 جفت سنسور اصلی با یک 8MP 2x زوم اپتیکال دوربین 20MP فوق العاده گسترده و یک دوربین 12MP پرتره لنز. هر دو اصلی و بسته زوم OIS. Xiaomi است که با استفاده از مخلوطی از تمام دوربین هنگامی که شما زوم در داخل و نتایج چشمگیر هستند.

در Mi 10 چیز نیست so high-end با 13MP فوق العاده گسترده, 2MP ماکرو و 2MP پرتره. ما طرفداران بزرگ از فوق العاده گسترده با این حال که دو 2MP سنسور چیزی از ناامیدی.

بنابراین با دهنده برای Mi 10 نرم افزار شما در حال گرفتن بهتر زوم واضح تر فوق العاده گسترده ای عکس و بهتر پرتره دوربین.

هر دو گوشی پشتیبانی از 8K ضبط ویدئو در 30fps و 4K در 60fps. هر دو نیز جلوی دوربین 20MP در سوراخ پانچ برش در فونت.

مرتبط با: بهترین گوشی های

2. سریع تر شارژ اما کوچکتر باتری ؟

یکی دیگر از بزرگتر تفاوت بین این دو گوشی باتری است. در حال حاضر آن را در واقع Mi 10 که بزرگتر همراه – 4780mAh مقابل 4500mAh – با این حال ما متوجه نمی بسیاری از تفاوت در طول بررسی ما است.

نفع Mi 10 نرم افزار است که می تواند شارژ در 50w در حالی که Mi 10 کاهش می دهد که به 30w. 30w است که هنوز هم سریع هر چند, بنابراین این را احساس نمی کند مانند یک بهبود بزرگ.

هر دو 30w شارژ بی سیم و 5w شارژ معکوس.

3. بزرگترین تفاوت قیمت

این دو واقعا خوب واقعا سریع گوشی. با این حال با توجه به فقدان کلی تفاوت های ما نشان می دهد به طور منظم Xiaomi Mi 10 راه رفتن است – آن را نیز به مراتب ارزان تر و آسان تر برای دریافت نگه دارید از در انگلستان است.

Mi 10 قیمت £699 با این حال ما آن را دیده ام قطره به کمتر از آن. Mi 10 نرم افزار از سوی دیگر در دسترس نیست در بریتانیا و می توان برای بیش از 1000 پوند.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن