محققان مشغول کار بر روی ماسک صورت است که جان Coronavirus در تماس

ماسک های صورت هستند توصیه می شود در حالی که در. دلیل این است که ماسک های صورت کمک می کند کاهش شانس coronavirus

توسط POSHTIBANNEWS در 30 اردیبهشت 1399

ماسک های صورت هستند توصیه می شود در حالی که در. دلیل این است که ماسک های صورت کمک می کند کاهش شانس coronavirus گسترش بیشتر, به خصوص اگر شما بیمار هستید و یا اگر وجود دارد افرادی که بیمار هستند در اطراف شما. این است که تنها پیشگیری, اما به لطف کار محققان آنها در حال کار بر روی یک راه حل دائمی.

تبلیغات

بر اساس گزارش محققان دانشگاه کنتاکی در حال کار بر روی یک ماسک صورت که در واقع می تواند کشتن/خنثی کردن ویروس پس از تماس. چگونه ماسک صورت جلوگیری از گسترش ویروس است که آن را ایجاد یک فیلتر بین بینی و دهان خود و خارج از هوایی که در آن ویروس می تواند در.

فیلتر در فرض آنها درست نوع را سوراخ بیش از حد کوچک برای این ویروس به داخل سیستم تنفسی خود را. اما با این ماسک که در حال توسعه هستند و نه تنها آنها جلوگیری از ویروسی شدن آن, اما آن را نیز قادر به کشتن آن زمانی که آن را لمس ماسک خود را.

با توجه به Dibakar Bhattacharyya, یک مهندسی شیمی استاد که مدیر دانشگاه مرکز غشاء علوم "رمان coronavirus پوشش داده شده است در شکل 's-پروتئین' خوشه که آن را crownlike یا تاجی ظاهر. پروتئین خوشه نیز آنچه که اجازه می دهد تا ویروس وارد سلول های میزبان یک بار در بدن است. این غشاء شامل پروتئولیتیک است که متصل به پروتئین خوشه از coronavirus و جدا کردن آنها از کشتن ویروس."

ماسک در حال حاضر در حال توسعه که در آن با توجه به Bhattacharyya او تخمین می زند که از آن احتمالا به حدود شش ماه برای تکمیل و توسعه آن قبل از آن را حرکت بر روی ساخت.

در زمینه پزشکی. بیشتر بخوانید درباره Coronavirus Covid-19 و سلامت. منبع: عصر ایران



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب