گزارش ادعا می کند Xiaomi دستگاه های در حال جمع آوری اطلاعات کاربران آن

ما در انجام بسیاری بر روی تلفن های ما این روزها مانند ارسال پیامک و تماس و گشت و گذار در وب است. برخی از ما حت

توسط POSHTIBANNEWS در 15 اردیبهشت 1399
ما در انجام بسیاری بر روی تلفن های ما این روزها مانند ارسال پیامک و تماس و گشت و گذار در وب است. برخی از ما حتی استفاده از آن برای کار که در آن ما ممکن است دسترسی به اطلاعات حساس که ما نمی خواهید دیگران برای دیدن. متاسفانه برای Xiaomi کاربران به نظر می رسد که یک گزارش از فوربس نشان داده است که این شرکت دستگاه های در حال ظاهرا جمع آوری اطلاعات مرور در آن کاربران.
تبلیغات

این است که با توجه به محقق امنیتی گابی Cirlig که کشف کرد که در Redmi Note 8 گوشی چه او انجام بر روی تلفن خود را است که فرستاده شده به سرور از راه دور توسط Alibaba که اجاره داده شد توسط Xiaomi. این داده ها شامل چیزهایی مانند وب سایت او بازدید از آنچه که او برای جستجو و چه نوع از مقالات او به مرور و در حالی که با استفاده از Xiaomi اخبار نرم افزار.

همچنین به نظر می رسد که مهم نیست که اگر کاربر با استفاده از حالت ناشناس آن را به عنوان به نظر می رسد که داده بود هنوز در حال جمع آوری شده به هر حال. نگران کننده تر این داده ها همچنین شامل وب سایت غیر مرتبط با فعالیت های مانند صفحه نمایش های او را دامنگیر مانند نوار وضعیت و تنظیمات صفحه.

Xiaomi است پس از رد این یافته ها با وجود این واقعیت است که فوربس ارسال این شرکت شواهد مانند ویدئوها نشان داد که داده های جمع آوری شده حتی در حالی که در حالت ناشناس. یک سخنگوی شرکت نقل است گفت: "این فیلم نشان می دهد که مجموعه ای از مرور ناشناس داده است که یکی از رایج ترین راه حل های اتخاذ شده توسط شرکت های اینترنتی به بهبود کلی مرورگر تجربه محصول از طریق تجزیه و تحلیل غیر-اطلاعات شناسایی شخصی."

در زمینه تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره چین حریم خصوصی و Xiaomi. منبع: فوربس



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن