ال جی پرده برداری از ماسک صورت باتری با طرفداران ساخته شده در

بسیاری از مقامات بهداشتی و دولت ها در سراسر جهان شهروندان خود را تشویق به پوشیدن ماسک زمانی که در عموم. این ب

توسط POSHTIBANNEWS در 7 شهریور 1399
بسیاری از مقامات بهداشتی و دولت ها در سراسر جهان شهروندان خود را تشویق به پوشیدن ماسک زمانی که در عموم. این به این دلیل است که ویروس کرونا چقدر به راحتی گسترش می یابد و تا زمانی که درمان یا واکسنی پیدا شود، بهترین راه برای مدیریت گسترش و کند کردن آن این خواهد بود که ماسکی برای محافظت از خود و اطرافیانتان بپوشید.
تبلیغات

با این حال پوشیدن ماسک می تواند ناراحت کننده باشد چرا که می تواند کمی احساس گرمی کند و ممکن است تنفس آن را کمی سخت تر کند، اما ال جی فکر می کند که پاسخ آن مشکل را دارند. این شرکت که ال جی PuriCare لقب گرفته است، اساساً ماسک صورت با باتری ایجاد کرده است که همراه با طرفداران داخلی است.

به گفته ال جی، «به کارگیری آخرین پیشرفت های ال جی در تصفیه هوا، فیلترهای قابل تعویض با کارایی بالا، PuriCare Wearable را قادر می سازد تا هوای تازه و تمیز داخل و خارج را عرضه کند. تصفیه کننده هوای پوشیدنی ال جی با طرفداران دوگانه و حسگر تنفسی ثبت شده اش به کاربران اجازه می دهد تا در هوای تمیز و فیلتر شده شرکت کنند در حالی که حسگر تنفسی چرخه و حجم نفس پوشنده را تشخیص می دهد و طرفداران دوگانه سه سرعته را بر این اساس تنظیم می کند. طرفداران به طور خودکار برای کمک به دریافت هوا و کاهش سرعت برای کاهش مقاومت در هنگام بازدم به تنفس بی زحمت سرعت می دهند."

ماسک از فیلتر هایی استفاده خواهد کرد که در صورت نیاز می توانند تغییر کنند و برنامه همراه در واقع زمانی به کاربران اطلاع خواهد داد که فکر می کند ممکن است زمان انجام این کار باشد. ال جی اشاره ای نمی کند که ماسک چقدر هزینه دارد، اما انتظار می رود در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ در بازارهای انتخابی منتشر شود.

Filed in Gadgets. اطلاعات بیشتر در مورد کروناویروس، Covid-19، IFA، ال جی و تکنولوژی پوشیدنی منبع: lgnewsroom



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن