چگونه به استفاده از ذخیره سازی خارجی در ایکس باکس یک

درایو سخت خارجی ضروری است در حال حاضر، با نصب بازی افزایش به عنوان تجربه رشد بیشتر و بلند پروازانه تر است. کنس

توسط POSHTIBANNEWS در 30 مرداد 1399

درایو سخت خارجی ضروری است در حال حاضر، با نصب بازی افزایش به عنوان تجربه رشد بیشتر و بلند پروازانه تر است. کنسول متوسط در حال حاضر تنها تعداد انگشت شماری از بازی های بزرگ اختصاص داده شده مناسب قبل از اینکه شما نیاز به پرش به تنظیمات و شروع به حذف چیزها.

خوشبختانه، Xbox One آن را یک مشکل آسان برای حل، با ایکس باکس یکی از حمایت از درج بدون درز از هارد دیسک های قابل حمل از طریق USB از اندازه های مختلف و فرمت. شما باید از طریق چند حلقه ساده پرش به آنها را بالا و در حال اجرا، اما کل فرایند نسبتا بی درد است.

مرتبط با : بهترین ایکس باکس یک بازی

Xbox One X

چگونه به استفاده از ذخیره سازی خارجی در ایکس باکس یک?

استفاده از ذخیره سازی خارجی در ایکس باکس یک به طور معجزه آسایی ساده است، بسیار شبیه پلی استیشن ۴ همه شما باید انجام شود این است که وارد کردن یک هارد دیسک خارجی از طریق USB به یکی از پورت های روی کنسول شما. شما باید این را در همه زمان ها متصل نگه دارید، یا خطر از دست دادن داده ها یا نیاز به تعمیر درایو هر بار که آن را حذف شده است.

این هیچ معامله شکنی نیست، اما از دست دادن وسیله ای برای شارژ کنترل کننده ها یا اتصال هدست بلوتوث قربانی ارزش آگاه بودن از. هنگامی که شما یک درایو خارجی جدید را در کنسول خود وارد کرده اید، به شما یک اعلان روی صفحه نمایش داده می شود که از شما می خواهد از آن برای نصب برنامه های کاربردی جدید یا رسانه ها یا برای سایر ابزارها استفاده کنید - می خواهید گزینه سابق را انتخاب کنید.

ما چند مرحله خاص را در زیر گذاشته ام تا کارها را آسان تر کنیم:

  • *هارد دیسک خارجی خود را به یک پورت USB Xbox One متصل کنید و دستگاه ذخیره سازی را فرمت کنید.
  • نام درایو را وارد کنید
  • برای نصب خودکار عناوین آینده روی این درایو، گزینه install new things here را انتخاب کنید.
  • انتخاب دستگاه ذخیره سازی قالب.

همچنین می توانید انتخاب کنید که اگر می خواهید فضا را خالی کنید، بازی های موجود روی هارد دیسک داخلی را به هارد دیسک خارجی منتقل کنید و تمام ذخیره های شما و دیگر داده های مربوطه همراه با آنها انجام خواهد شد.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن