PS5 سازگاری: آیا سونی نسل بعدی کنسول بازی قدیمی خود را بازی ؟

PS4 شده است بخشی از بازی ما زندگی می کند برای تقریبا شش سال در حال حاضر با آن آوردن فراوانی از بازی های ما می

توسط POSHTIBANNEWS در 9 مرداد 1399

PS4 شده است بخشی از بازی ما زندگی می کند برای تقریبا شش سال در حال حاضر با آن آوردن فراوانی از بازی های ما می خواهم به نگه داشتن بازی حتی یک بار کنسول خود را بازنشسته شده است.

این که آیا آن فیزیکی یا دیجیتال بازی ما کتابخانه ها رشد کرده اند به طوری قابل توجهی, و ما می خواهم نفرت اینکه مجبور به خرید remasters و گران تر دوباره منتشر شده بر روی کنسول جدید.

به PS5 پشتیبانی سازگاری? بررسی مورد اعتماد وارد شده است همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد این ویژگی آینده پیش از PS5 راه اندازی.

مرتبط با: PS5 در مقابل ایکس باکس سری X

Horizon Forbidden West

PS5 سازگاری – من می توانید بازی بازی PS4?

بله! سونی تایید کرده است که از آن خواهد شد به طور کامل به عقب سازگار با PS4. آن گفت: "100" بازی PS4 خواهد بود قابل پخش در, راه اندازی, اگر چه این می تواند تغییر کند.

مارول مرد عنکبوتی استفاده می شد به عنوان مثال از نمایشگاه شدت زمان بارگذاری سریع در یک کیت توسعه آن را امن فرض کنیم هر دو فیزیکی و دیجیتالی کتابخانه ها انجام خواهد شد در حساب PSN خود را.

این یک آه بزرگ امداد برای پلی استیشن اکوسیستم ارائه بازیکنان انگیزه ای برای ارتقاء دانستن تمام فعلی خود را عنوان خواهد کار حق خارج از جعبه. اگر هیچ راه اندازی بازی گرفتن علاقه داشتن به خود را, شما هنوز هم می تواند امیدوارم ورود و پیدا کردن تمام اموال خود را دست نخورده.

PS5 سازگاری – وجود خواهد داشت یک حالت تقویت?

یکی از PS4 Pro را تعریف ویژگی های فراتر از آن 4K قابلیت های یک 'افزایش حالت است که باعث افزایش کارایی در بازی ها و در عین حال برای دریافت رسمی پچ برای کنسول. در کنار supersampling آن ارائه شده بازیکنان با صفحه نمایش 1080p دلیلی برای ارتقا از پایه کنسول.

هنوز معلوم نیست که آیا PS4 خود را از کتابخانه دریافت خواهد کرد مشابه انتخاب و ارتقاء زمانی که در PS5 یا اگر توسعه دهندگان نیاز به موضوع خاص و تکه های آن را به.

ما دوست داریم برای دریافت برخی از ظریف بصری و کارآیی صرفا از بازی بر روی پلت فرم جدید به خصوص اگر PS5 مقدار زیادی از اضافی اسب بخار فقط نشسته وجود دارد در حال انتظار مورد استفاده قرار گیرد.

مرتبط با: همه چیز درباره ایکس باکس سری X

Spider-Man

PS5 سازگاری – آنچه در مورد PS1 و PS2 و PS3?

فقط PS4 عناوین تایید شده اند تا کنون به کار در PS5 اما اخیر ثبت اختراع نشان می دهد این می تواند کشش به دیگر سیستم عامل های پلی استیشن. توجه داشته باشید: این احتمالا نمی عبارتند از: PSP یا ویتا.

این امر می تواند یک رویا به حقیقت می پیوندند برای بازیکنان و بسیار بلند پروازانه شاهکار سونی برای به انجام رساندن. اما برای کسانی که وفادار به پلی استیشن, این امر منجر به یک پلت فرم که در آن شما feasibly می توانید بازی هر PS1 و PS2, PS3, PS4 و PS5 بازی شما خود را بدون مشکل.

اما این افزایش یک بهمن از سوالات است که ما نیاز داریم برای دیدن جواب داد: اگر هر یک از این می آید به ثمر. خواهد PS5 پشتیبانی از تمام فیزیکی بازی ؟ خواهد کلاسیک خرید از گذشته سیستم عامل های حمل بیش از ؟ آنچه در مورد تروفی پشتیبانی و ابر صرفه جویی?

شما به کرات برای PS5? اجازه دهید ما می دانیم که افکار خود را در Facebook و Twitter @trustedreviews.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن