آخرین iOS 14 بتا قطره عظیم آیفون 12 اشاره

اپل منتشر کرده است آخرین بتا عمومی برای iOS 14 و با آن می آید یک سرنخ در مورد آیفون 12. سوم بتا عمومی برای آین

توسط POSHTIBANNEWS در 2 مرداد 1399

اپل منتشر کرده است آخرین بتا عمومی برای iOS 14 و با آن می آید یک سرنخ در مورد آیفون 12.

سوم بتا عمومی برای آینده سیستم عامل شامل یک صفحه نمایش جدید حالت زوم را نشان می دهد آی فون 12 محدوده شامل یک 5.4 اینچ صفحه نمایش مدل به عنوان هر یک 9to5Mac گزارش.

نمایش زوم یک دسترسی از ویژگی های است که اجازه می دهد تا به کاربران برای ایجاد عناصر از سیستم عامل مانند آیکون ها و فونت بزرگتر. جدیدترین نسخه از صفحه نمایش زوم محدوده باعث می شود آن را ممکن است به مجموعه ای از صفحه نمایش زوم در حالت a 5.8-inch iPhone به وضوح 960 x 2079 که برابر است با یک 5.4 اینچ صفحه نمایش.

در حال حاضر آی فون استاندارد 11 و آی فون 11 Pro 5.8 شامل در حالی که آی فون 11 Pro حداکثر تا 6.5 اینچ صفحه نمایش به طوری که این امر می تواند کوچکترین بالا-خط آی فون در حالی که. اگر اپل می کند به این مسیر آن می شود به احتمال زیاد به عنوان یک نتیجه از محبوبیت آیفون SE 2020 که تنها 4.7 اینچ صفحه نمایش.

مرتبط: بهترین آیفون 2020

شایعات اخیر نشان می دهد اپل اتخاذ خواهد شد 5.4 اینچ صفحه نمایش برای آی فون 12 به عنوان چهارم تلفن در محدوده. با توجه به حدس و گمان از آن خواهد بود مقرون به صرفه تر از دستگاه های دیگر شاید حتی انداختن برای عنوان کمی به عنوان £550. تصور این است که این تلفن همراه با دیگران در این محدوده ممکن است یک طراحی جدید با چهارگوش لبه های شبیه به آن دیده می شود بر روی آی فون 5s مدل راه برگشت وقتی.

در جای دیگر در iOS 14 beta 3 اپل شامل نام تجاری جدید clock widgets و آیکن های جدید برای اپل برنامه موسیقی.

هر کسی با یک سازگار با آی فون می توانید دانلود iOS 14 بتا عمومی توسط ثبت نام با اپل نرم افزار پیش نمایش برنامه. شما نیاز به ورود به سیستم با ID اپل خود را و دانلود مشخصات بر روی تلفن خود را قبل از نصب این نسخه بتا و کسانی که به دنبال در اجرا به iOS 14 راه اندازی این پاییز.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن