OnePlus Nord تایید برای راه اندازی در جولای 21

OnePlus Nord است که به زودی به زودی. وان پلاس به تازگی اعلام کرد که راه اندازی آن در آینده تلفن ارزان در جولای

توسط POSHTIBANNEWS در 17 تیر 1399

OnePlus Nord است که به زودی به زودی. وان پلاس به تازگی اعلام کرد که راه اندازی آن در آینده تلفن ارزان در جولای 21.

OnePlus شده است hyping نورد در حالی که برای در حال حاضر و پس از شایعات پیشنهاد جولای 21 تاریخ آن را در حال حاضر تایید شده توسط نام تجاری. با توجه به وضعیت کنونی راه اندازی نمی توان فیزیکی مانند بسیاری از بازی های معمول وان پلاس راه اندازی به جای آن به شما انجام می شود در آر.

"وان پلاس, Nord نشان دهنده یک آغاز جدید برای وان پلاس به ما یک فرصت برای به اشتراک گذاری فن آوری ما با بیشتر مردم در سراسر جهان گفت:" پل یو از وان پلاس, Nord. "برای این راه اندازی, ما می خواهم همه را به نشستن و استراحت و تجربه ما گوشی جدید برای اولین بار حق در راحتی از اتاق نشیمن خود را. ما احساس می کنیم که معرفی Nord در بیشتر شخصی و صمیمی راه کاملا نشان دهنده جاه طلبی ما را به OnePlus تجربه بیشتر در دسترس کاربران است."

نشان خواهد لگد کردن در 3 بعدازظهر BST در جولای 21 با کاربران قادر به مشاهده ارائه در VR با دانلود یک برنامه یا برای آی فون یا آندروید دستگاه نیز وجود خواهد داشت یک برنامه در دسترس است که به شما اجازه دیدن نورد دستگاه برای خودتان در آر. وان پلاس گفته است این خواهد بود یک تجربه همهجانبه پس از آن نباید احساس خود را از تلفن استاندارد راه اندازی.

حتی اگر بسیار کوچک است که در واقع رسمی در مورد وان پلاس نورد نام تجاری در حال حاضر آغاز شده قبل از سفارش. به نظر می رسد یکی دیگر از 900 واحد در دسترس خواهد بود برای علاقه مندان به منظور از جولای 8. قبل از سفارش یک گوشی بدون دانستن قیمت کامل و یا بسیاری از مشخصات است بپرسید اما وان پلاس به وضوح معتقد است آن چیزی است که طرفداران خود را در حال حاضر به انجام.

این است که در حال توسعه داستان ما به روز رسانی آن را به عنوان ما بیشتر بدانید.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن