Rocksteady در حال کار بر روی یک Suicide Squad/Justice League بازی برای نسل بعدی کنسول ها – گزارش

Rocksteady Studios گزارش شده است که در یک تیم ملی خودکشی عنوان برای PS5 و Xbox سری X, شده است و برای چندین سال

توسط POSHTIBANNEWS در 2 تیر 1399

Rocksteady Studios گزارش شده است که در یک تیم ملی خودکشی عنوان برای PS5 و Xbox سری X, شده است و برای چندین سال در حال حاضر اگر گزارش های اخیر اثبات دقیق است.

شایعات شروع به چرخش در مورد این پروژه پس از نشت از نام دامنه مربوط به خودکشی پیراهن و بتمن. آنها برای اولین بار پدید آمده در ResetEraو به ظاهر مربوط به دو پروژه بزرگ در آثار در Warner Bros Interactive Entertainment.

یکی است که به سادگی با عنوان "SuicideSquadKilltheJusticeLeague.com" است که ظاهرا یک مدعی برای عنوان بازی. به نظر می رسد شما در بازی به عنوان اعضای تیم خیلی بد به عنوان آنها به دنبال و تلاش برای اعزام تعدادی از یاد ابرقهرمانان.

دیگر است "GothamKnights.com" که مربوط به بتمن عنوان در حال توسعه در برادران وارنر مونترال که قبلا مسئول Batman: Arkham Origins. بنابراین ما مجموعه ای برای دو دوز سی خوبی در سال های آینده به نظر می رسد.

هر دو پروژه خواهد بود به طعنه در طول برادران وارنر DC Fandome رویداد در ماه اوت اگر چه یوروگیمر هشدار می دهد که ما نمی بینم و هر دو پروژه هنوز چند سال از انتشار. داده آنها در آثار برای کنسول های نسل بعدی ما نه بیش از حد شگفت زده به شنیدن آن است.

آن بوده است که پنج سال پس از Rocksteady منتشر شده از Batman: Arkham Knight در فصل آخر خود در حال اجرا caped crusader سه گانه است. شایعات باید swirled که در آن مشغول به کار بود در یک سوپرمن و لیگ عدالت پروژه در سال گذشته, اما در حال حاضر ما در نهایت یک جامد ایده از آنچه در آن ممکن است.

این ایده از بازی به عنوان Harley Quinn, Joker, Deadshot و دیگر خائنانی نمادین یک ایده عالی است و می تواند پیچ و تاب و جالب در عناوین که در آن ما همیشه به عنوان قهرمان. ما فقط امیدواریم که آن را کمی بهتر از متوسط فیلم و جارد لتو را نشان نمی دهد و همه چیز را خراب کردن. با عرض پوزش – او بذله گو افتضاح بود.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن