Huawei P30 Pro نسخه جدید اجازه می دهد تا شرکت دور زدن ما تجارت ممنوعیت

Huawei در حال حاضر مجاز به انجام کسب و کار با ما کسب و کار و بالعکس به عنوان یک نتیجه از بودن قرار داده بر ما

توسط POSHTIBANNEWS در 24 اردیبهشت 1399

Huawei در حال حاضر مجاز به انجام کسب و کار با ما کسب و کار و بالعکس به عنوان یک نتیجه از بودن قرار داده بر ما نهاد لیست. اما قبل از قرار داده شده در لیست این شرکت تا به حال منتشر شده از Huawei P30 سری در سال 2019 شد که آخرین باقی مانده گوشی هواوی به ادامه ارائه دسترسی به خدمات Google Play.

تبلیغات

این شرکت پس از آن منتشر نشده خیلی خوش شانس بوده اما به نظر می رسد هواوی توانسته است به اطراف که بان کی مون با انتشار Huawei P30 نرم افزار "نسخه جدید" این اساسا طول می کشد استفاده از یک راه گریز که در آن دستگاه های ساخته شده قبل از قرار داده شده در این فهرست می تواند همچنان به استفاده و دسترسی به نرم افزار و سخت افزار ساخته شده توسط شرکت های آمریکایی مانند گوگل.

از نظر مشخصات و ویژگی های آن به نظر می رسد که Huawei P30 Pro نسخه جدید خواهد شد اساسا همان سلف خود, به جز که آن را در حال حاضر اجرا در اندروید 10. این به این معنی است که اگر شما از دست رفته فرصت برای خرید گوشی در سال گذشته و می خواهید Huawei گوشی که هنوز هم به شما می دهد دسترسی به Google apps و خدمات پس از این می تواند با توجه به ارزش.

نسخه جدید مدل قیمت در حدود $815 خواهد شد و در ابتدا در آلمان منتشر شد در 1 ژوئن. وجود دارد هیچ کلمه ای در مورد اینکه آیا یا نه آن را به پیدا کردن راه خود را stateside فقط رتبهدهی نشده است.

در زمینه تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره چین, Huawei, Huawei P30 و قانونی است. منبع: engadget



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن