چگونه برای دانلود iOS 14 در حال حاضر بر روی آی فون خود را

اپل به تازگی iOS 14 در WWDC و آن را ویژگی های یک بار از چیزهای جدید ما مایل بوده اید در این نرم افزار که قدرت

توسط POSHTIBANNEWS در 2 تیر 1399

اپل به تازگی iOS 14 در WWDC و آن را ویژگی های یک بار از چیزهای جدید ما مایل بوده اید در این نرم افزار که قدرت اپل برای سال. در اینجا چگونه برای به دست آوردن آن ویژگی های نام تجاری جدید در حال حاضر.

از به روز رسانی به, پیام های یک تجدید اصلی و پشتیبانی از ابزارک های iOS 14 یک به روز رسانی بزرگ برای آی فون است. انتظار ما از آزادی کامل برای آمدن در کنار آیفون, 12, اما, وجود دارد راه برای دریافت در در عمل اولیه است.

چگونه برای دانلود iOS در حال حاضر 14

طبق معمول اپل محدود کردن iOS 14 در آن زمان حالت بتا به کسانی که ثبت نام توسعه دهندگان. این بدان معناست که شما نیاز به یک پرداخت iOS توسعه دهنده برای به دست آوردن دسترسی به نسخه های بتا.

اپل عرضه خواهد کرد و یک نسخه بتا برای هر کسی که برای دانلود در ماه جولای.

مرتبط با: iPadOS 14 ویژگی های

اگر شما ثبت نام شده توسعه دهنده سپس iOS 14 نسخه های بتا باید در دسترس در پورتال توسعه از امروز (22 ژوئن). شما قادر خواهید بود به نصب صحیح مشخصات و سپس دانلود این نرم افزار جدید به طور مستقیم به آی فون خود را.

شما دریافت به روز رسانی OTA در طول بتا فرایند به عنوان ویژگی های جدید اضافه شده و اشکالات له.

به عنوان همیشه مورد با این نسخه های بتا, آنها به احتمال زیاد خواهد حشره دار برای شروع و به آرامی بهتر به این مسائل هستند اتو کنید و ما نمی توصیه کسی نصب بتا در اولیه دستگاه. بهترین چوب به ثانویه آی فون است که شما نمی خواهد مبارزه بدون اگر ویژگی های خاصی کار نمی کاملا به عنوان آنها باید.

مرتبط با: iOS 14 تلفن

iOS 14 یک به روز رسانی بزرگ با بسیاری از چیزهای جدید به هیجان زده در مورد. صفحه اصلی شده است تجدید ویدجت در حال حاضر می توان بین برنامه های خود و پیام را دریافت کرده اند یک به روز رسانی بزرگ برای رقابت بهتر با جایگزین, مانند WhatsApp. تاپیک جدید نرم افزار مترجم علاوه عمیق تر کنترل حریم خصوصی و یک به روز رسانی بزرگ به سیری.

مرتبط با: MacOS Big Sur امکانات

(در حال توسعه: این جریان داستان و ما خواهد شد به روز رسانی آن را به عنوان اطلاعات بیشتر در می آید)

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن