از زمان کسب فیس بوک از Oculus VR شش سال پیش، کاربران هدست واقعیت مجازی قادر به اجتناب از درهم تنیدگی با شبکه اجتماعی شده اند.
در حال حاضر کاربران جدید هدست هایی مانند Rift و Quest می توانند با استفاده از یک حساب جداگانه Oculus به دستگاه جدید خود وارد شوند، به جای پریدن به رختخواب با آژانس جمع آوری داده های مارک زوکربرگ.
با این حال، این به پایان می رسه. از ماه اکتبر، کاربران دستگاه های جدید Oculus خواهد شد مورد نیاز برای ورود به سیستم با حساب فیس بوک. همچنین این شرکت به کاربران می خواهد که در صورت در دست بودن حساب های فیس بوک و اکول وس، دو حساب خود را با هم ادغام کنند.
کسانی که حساب فیس بوک ی ندارن قادر خواهند بود تا با دستگاه اکولوس موجود خود در زمان خود ادامه ببخشن. با این حال، در اولین روز سال 2023، آن هدست ها بدون حساب فیس بوک به طور کامل پشتیبانی نمی شوند. اگر آنها را نمی سوئیچ فیس بوک اعتراف برنامه ها و بازی ها ممکن است دیگر کار کند.
واقعیت: بهترین هدست VR 2020
در یک وبلاگ، Oculus گفت که تغییرات در حال انجام است تا کاربران راحت تر با دوستان در واقعیت مجازی ارتباط برقرار کنند. همچنین اعتقاد دارد که آن را با ایمنی و حریم خصوصی کمک کند.
شرکت نوشت: "دادن یک راه واحد برای ورود به اکولوس—استفاده از حساب فیس بوک و رمز عبور شان— پیدا کردن، اتصال و بازی با دوستان در VR را آسان تر خواهد کرد. ما می دانیم که VR اجتماعی تا به بسیاری بیشتر ارائه دهد، و این تغییر را ممکن خواهد کرد به ادغام بسیاری از ویژگی های مردم می دانم و عشق در فیس بوک. همچنین به ما اجازه خواهد داد تا تجربه های چند نفره و اجتماعی که به زودی در VR می آیند را معرفی کنیم، مانند Horizon که در آن شما می توانید جهان ها را کاوش، بازی و خلق کنید. اکثریت کاربران ما در حال حاضر با حساب کاربری فیس بوک وارد اکولوس می شوند تا از ویژگی هایی مانند چت، احزاب و رویدادها استفاده کنند، یا به تجربه های زنده در سالن های اکولوس لحن ببخشد. ما همچنین در حال ساخت آن را آسان تر برای به اشتراک گذاشتن در سراسر سیستم عامل ما اگر شما می خواهم. برای مثال، مردم در حال حاضر این گزینه را برای livestream یا به اشتراک گذاشتن تجربه VR خود را در فیس بوک، و به زودی شما قادر خواهید بود به استفاده از آواتار VR خود را در برنامه ها و فن آوری های فیس بوک دیگر."
یک نسخه جدید از تلاش Oculus انتظار می رود در آینده امسال.
tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- پروژه مایکروسافت xCloud برای آندروید در حال حاضر در بتا
- جدید iMacs می تواند در این هفته منتشر
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- TicWatch C2+ ارائه می دهد دو رم نگه می دارد اما باستان پردازنده
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- بن کردن Ragtag می توانست 'بهترین بازی جنگ ستارگان تا کنون' 8880110001110888<strong>توسعه دهنده بازی ویدئویی جنگ ستارگان 'Ragtag' که در سال ۲۰۱۷ لغو شد، معتقد است که EA به طور بالقوه در "بهترین بازی جنگ ستارگان تا کنون" از دست رفته است</strong> در مصاحبه ای با MinnMaxShow در یوتیوب (در زیر) ، زاک مومباخ ، سابقا از بازی گران احشایی ، جزئیات بیشتری در مورد عنوان متصل شده ، که او به عنوان "شگفت انگیز ی خوبی ساخته شده" توصیف 12 ساعته ، تجربه مبارزات تک نفره. او نشان داد که بازی را مانند 'جنگ ستارگان Uncharted' با اقدام قطعه مجموعه ای مانند داشتن به فرار از واکر های معروف AT-ST دو پا از بازگشت از Jedi احساس, در حالی که با پای پیاده, در میان نکات برجسته. در طول مصاحبه او گفت: "شما در حال اجرا با پای پیاده از [AT-ST] و آن را در تلاش بود به شما شکار کردن اما شما چابک تر بود، لغزش را از طریق این کوچه ها، بشکه از طریق و توفنده و با استفاده از تمام تخریب [موتور بازی] سرمازدگی..." <strong>مرتبط با : بهترین بازی های PS5</strong> او اضافه کرد: "شما می خواهم 'آه که مانند جنگ ستارگان Uncharted'. شخصیت اصلی Mumbach گفت که می تواند صلیب بین رابین هود و نگهبان کهکشان ستاره پروردگار. به نظر ما خيلي بده [محتوای جاسازی شده] در نهایت، بازی قرار نبود باشد. EA پلاگین را کشید و شاتر استودیو. Mumbach گفت: مشکل از زمانی آغاز شد که یک تیم رهبری مختلف، از جمله مدیر سابق بدون شارژ امی Hennig، در آورده شد برای نظارت بر اتمام بازی و سفر خود را به بازار. و من فکر می کنم، این کار امی هِنِگ است، ما این شانس را داریم که بزرگترین بازی جنگ ستارگان را که تا به حال ساخته شده و یک بازی احتمالی از مدعی سال را بسازیم، را داشته باشد." فکر کنم ما بهترين بازي جنگ ستارگان رو که تا حالا ساخته شده بوديم مي ساختيم داستان و راه اندازی و شخصیت ها... برای موفقیت آماده شده بود اما چیزی که ما مجبور بودیم اجرا کنیم، مدتی طول می کشه. در حالی که او Hennig را به خاطر دید خلاقانه و تصمیم گیری خود را ستایش، به زودی روشن شد که EA اهداف مختلف برای بازی. Mumbach گفت که او استعداد خود را به پروژه های دیگر از دست داده و برخی از ویژگی های قطع شد. در نهایت، EA کنسرو پروژه و استودیو، در میان بی مزه ای برای تجربه بازی تک نفره. از آن زمان، البته، آن را به دست آورده است طعم و مزه برای آنها بار دیگر با موفقیت از Jedi: نظم افتاده. در آن زمان، وقتی که ما تعطیل شدیم، پاتریک سودرلاند حتی شبیه بود - بازی با "برنده، برنده، شام مرغ" چه بود؟ PUBG? – آنها حتی یک اعلامیه مطبوعاتی ارسال کرد که مانند 'هیچ در مورد تک نفره اهمیت می دهد هر بیشتر، Mumbach (از طریق Eurogamer) اضافه شده است. کریس اسمیت کریس اسمیت یک روزنامه نگار فناوری آزاد برای یک میزبان از نشریات فناوری بریتانیا، از جمله نقدهای قابل اعتماد است. اون تو ي جنوب فلوريدا ي آمريکا مستقره ... برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر
- ایکس باکس سری X نشت قیمت می تواند بدترین ترس ما را تایید
- Splinter Cell گشت به عنوان یک Netflix سری متحرک – گزارش
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- توضیح ویسکومتر آزمایشگاهی