کاربران Oculus VR نمی توانند واقعیت فیس بوک را برای مدت بسیار طولانی تر نادیده بگیرن

از زمان کسب فیس بوک از Oculus VR شش سال پیش، کاربران هدست واقعیت مجازی قادر به اجتناب از درهم تنیدگی با شبکه ا

توسط POSHTIBANNEWS در 28 مرداد 1399

از زمان کسب فیس بوک از Oculus VR شش سال پیش، کاربران هدست واقعیت مجازی قادر به اجتناب از درهم تنیدگی با شبکه اجتماعی شده اند.

در حال حاضر کاربران جدید هدست هایی مانند Rift و Quest می توانند با استفاده از یک حساب جداگانه Oculus به دستگاه جدید خود وارد شوند، به جای پریدن به رختخواب با آژانس جمع آوری داده های مارک زوکربرگ.

با این حال، این به پایان می رسه. از ماه اکتبر، کاربران دستگاه های جدید Oculus خواهد شد مورد نیاز برای ورود به سیستم با حساب فیس بوک. همچنین این شرکت به کاربران می خواهد که در صورت در دست بودن حساب های فیس بوک و اکول وس، دو حساب خود را با هم ادغام کنند.

کسانی که حساب فیس بوک ی ندارن قادر خواهند بود تا با دستگاه اکولوس موجود خود در زمان خود ادامه ببخشن. با این حال، در اولین روز سال 2023، آن هدست ها بدون حساب فیس بوک به طور کامل پشتیبانی نمی شوند. اگر آنها را نمی سوئیچ فیس بوک اعتراف برنامه ها و بازی ها ممکن است دیگر کار کند.

واقعیت: بهترین هدست VR 2020

در یک وبلاگ، Oculus گفت که تغییرات در حال انجام است تا کاربران راحت تر با دوستان در واقعیت مجازی ارتباط برقرار کنند. همچنین اعتقاد دارد که آن را با ایمنی و حریم خصوصی کمک کند.

شرکت نوشت: "دادن یک راه واحد برای ورود به اکولوس—استفاده از حساب فیس بوک و رمز عبور شان— پیدا کردن، اتصال و بازی با دوستان در VR را آسان تر خواهد کرد. ما می دانیم که VR اجتماعی تا به بسیاری بیشتر ارائه دهد، و این تغییر را ممکن خواهد کرد به ادغام بسیاری از ویژگی های مردم می دانم و عشق در فیس بوک. همچنین به ما اجازه خواهد داد تا تجربه های چند نفره و اجتماعی که به زودی در VR می آیند را معرفی کنیم، مانند Horizon که در آن شما می توانید جهان ها را کاوش، بازی و خلق کنید. اکثریت کاربران ما در حال حاضر با حساب کاربری فیس بوک وارد اکولوس می شوند تا از ویژگی هایی مانند چت، احزاب و رویدادها استفاده کنند، یا به تجربه های زنده در سالن های اکولوس لحن ببخشد. ما همچنین در حال ساخت آن را آسان تر برای به اشتراک گذاشتن در سراسر سیستم عامل ما اگر شما می خواهم. برای مثال، مردم در حال حاضر این گزینه را برای livestream یا به اشتراک گذاشتن تجربه VR خود را در فیس بوک، و به زودی شما قادر خواهید بود به استفاده از آواتار VR خود را در برنامه ها و فن آوری های فیس بوک دیگر."

یک نسخه جدید از تلاش Oculus انتظار می رود در آینده امسال.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن